وکیل طلاق از طرف زن در سال ۱۴۰۲

طبق قوانین جاری کشور و فقه، طلاق به مرد داده می شود و زن می تواند با توجه به شرایط طلاق طبق قانون (یعنی پرداخت مالی) و با کمک وکیل متخصص طلاق در اصفهان از مرد تقاضای طلاق کند.

وکیل طلاق از طرف زن در سال ۱۴۰۲ : طبق قوانین جاری کشور و فقه، طلاق به مرد داده می شود و زن می تواند با توجه به شرایط طلاق طبق قانون (یعنی پرداخت مالی) و با کمک وکیل متخصص طلاق در اصفهان از مرد تقاضای طلاق کند. همچنین با استفاده از قوانین و تشریفات زن می تواند با توجه به مخالفت همسرش، او را طلاق دهد. اما بهترین وکیل متخصص طلاق در اصفهان می گوید که زوجه برای طلاق بدون رضایت شوهر راه سخت و دشواری دارند. در ادامه از دفتر حقوقی آقای مسیح قاسمی به بررسی وکیل طلاق از طرف زن در سال ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت، پس همراه ما باشید!

طلاق از طرف زن چیست؟

وکیل طلاق از طرف زن در سال 1402 | مسیح قاسمی

از آنجایی که طلاق زوجه مانند طلاق از طرف زن در اصفهان دشوارتر بوده و در بسیاری از موارد با عارضه هایی مواجه است، بهتر است قبل از هر اقدامی با وکیل متخصص طلاق در اصفهان مشورت کرده و در مورد قانون جدید طلاق زوجه اطلاعات لازم را کسب نموده و سپس اقدام نمایید. طبق قانون زنی که می خواهد از شوهرش طلاق بگیرد باید دلایل روشن و قابل قبولی را به دادگاه ارائه کند. یعنی اگر زندگی مشترک برای زن غیرقابل تحمل است، باید دلایل کافی مبنی بر مجرم بودن مرد را طبق قانون به دادگاه ارائه کند و به دادگاه ثابت کند که ادامه زندگی مشترک برای او سخت و غیرقابل تحمل است. در قانون جدید ایران طلاق بر اساس فقه امامیه است و اولین قانون منسجم طلاق در سال ۱۳۱۳ به تصویب شورای ملی رسید و سپس طبق قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۴۶ به تصویب بیشتر آقایان رسید.

ثبت طلاق از طرف زن با کمک وکیل چگونه است؟

برای داد خواست طلاق زن در اصفهان، بهتر است با کمک و مشورت وکیل متخصص طلاق در اصفهان به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید. زن می تواند درخواست خود را به دادگاه خانواده زادگاه خود و دادگاه خانواده محل سکونت شوهرش تسلیم کند. پس از آن جلسات مشاوره بهزیستی برگزار می شود که از زوجین دعوت به سازش می شود. هزینه وکیل متخصص طلاق در اصفهان نسبت به هر پرونده متغیر است و بهتر است قبل از انجام روند طلاق از وکیل متخصص طلاق مشاوره بگیرید. مرحله بعدی رسیدگی به پرونده طبق نظر قاضی است. در صورت عدم موافقت قاضی پرونده برای رسیدگی بیشتر به دادگاه تجدید نظر و در صورت عدم موافقت مجدد مرد به دیوان عالی کشور ارسال می شود. به طور کلی پیچیدگی پرونده طلاق از طرف زن و طولانی بودن آن نیاز به صبر و مشورت بهترین وکیل متخصص طلاق در اصفهان دارد.
زمانی که زن خواهان طلاق است باید داد خواست طلاق را از طرف زن تکمیل و به دادگاه یا دفتر خدمات قضایی تحویل دهد. همانگونه که ذکر شد، زن در اصفهان می تواند با یاری وکیل متخصص طلاق تقاضای طلاق کند اما برای این امر نیاز به دلیل دارد تا بتواند در دادگاه خانواده که رسیدگی می کند، ثابت کند که طلاق او موجه است. بنابراین یکی از شروط مورد قبول دادگاه، اثبات عسر و حرج است (یعنی فشار و سختی که ادامه زندگی را برای زن غیرممکن می کند) ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی می گوید موارد متعددی توسط قاضی تحقیق توسط زن قابل اثبات است که می تواند دلیل مساعدی برای تقاضای طلاق زن باشد.

در چه شرایطی زن می تواند طلاق بگیرد؟

بهترین وکیل متخصص طلاق در اصفهان | مسیح قاسمی

اگر ادامه نکاح موجب عسر و حرج و خطر جانی و مالی و حیثیتی و… باشد، وی می تواند طلاق بگیرد. در مورد زن در این صورت می تواند طبق ماده ۱۱۴۶ قانون مدنی و با گرفتن وکیل متخصص طلاق از محاکم مربوط تقاضای طلاق نماید. بنابراین، در صورتی که شوهرش از خطرات خجالت، جان، پول و حیثیت متنفر باشد، قانون به زن حق طلاق داده است. شرط وکالت در طلاق به این گونه است که مرد حق دارد اختیار دهد تا زن بتواند خود را طلاق دهد. در عقد نکاح دوازده شرط وجود دارد که اگر زوجین این شروط را امضا کرده باشند، در صورت عدم احراز هیچ یک از شروط مذکور، زن می تواند بر اساس آنها از دادگاه تقاضای طلاق کند.

بهترین وکیل متخصص طلاق در اصفهان

داشتن وکیل طلاق توسط زن تاثیر بسزایی در روند طلاق دارد. وکیل طلاق با تخصص و حرفه خود بسیار کمک کننده است و با اعمال مقررات قانون مدنی، قانون حمایت از خانواده و آگاهی کامل از راه های طلاق زن، روند طلاق را تسریع می بخشد. هزینه وکیل متخصص طلاق در اصفهان نسبت به پیجیدگی های پرونده متغیر است. لذا از طرف زن برای اعمال مقررات قانونی و اثبات آن در دادگاه خانواده به وکیل متخصص طلاق نیاز است. با توجه به پیچیدگی ها و مشکلات حقوق خانواده و نیاز به تخصص و تجربه در زمینه حقوق خانواده مانند نفقه، طلاق از طریق وکیل طلاق، طلاق توافقی، حقوق طلاق، مهریه، حق الزحمه نمونه نیاز دارد. بهترین وکیل متخصص طلاق یعنی دفتر حقوقی آقای مسیح قاسمی با استفاده از وکلای مجرب متخصص طبق قانون مدنی به خوبی این نوع پرونده ها را مدیریت خواهد کرد.

مراحل طلاق از طرف زن با کمک وکیل چگونه است؟

اولین قدم، انتخاب بهترین وکیل متخصص طلاق در اصفهان است، چون این کار پیچیدگی خاصی دارد، توصیه می کنیم طلاق از طریق یک وکیل مجرب انجام شود. ابتدا برای تقدیم دادخواست زن باید به دفتر خدمات قضایی مراجعه کند تا پس از تقدیم دادخواست به دادگاه محل سکونت زن ارسال شود. دادگاه در روز معینی زوجین را احضار می کند و پس از بررسی های لازم حکم قطعی صادر می کند.
مرحله اول رسیدگی بدوی، مرحله دوم تجدیدنظرخواهی از رأی دادگاه توسط زوجین، جلسه تجدیدنظر و ارجاع پرونده به دیوان عالی کشور و مرحله سوم رأی قطعی و تصمیم زوجین است. با مراجعه به دفتر طلاق تمام این مراحلی که زن و مرد باید ابتدا انجام دهند روش های خاص طلاق نامیده می شود. اگر زنی برای طلاق از وکیل متخصص طلاق در اصفهان استفاده کند، روند بسیار سریعتر پیش می رود. همچنین استفاده از وکیل به دلیل دارا بودن دانش لازم حقوقی در این باره، می تواند موجب طلاق موفقیت آمیز از طرف زن شود.

نفقه و مهریه در طلاق از طرف زن چیست؟

هزینه وکیل متخصص طلاق در اصفهان | مسیح قاسمی

ماده ۱۱۴۶ قانون مدنی به صراحت می گوید در صورت اجبار زن می تواند با پرداخت تمام یا قسمتی از مهریه و اثبات عسر و حرج تقاضای طلاق کند. در ادامه درخواست از دادگاه و مابقی مهریه قابل مطالبه می باشد. بسیاری از افراد تصور می کنند که هزینه وکیل متخصص طلاق در اصفهان بسیار کلان است، اما هر پرونده با پرونده دیگر متفاوت است و هزینه های وکیل متخصص طلاق در اصفهان بسیار به صرفه می باشد.

هزینه وکیل متخصص طلاق در اصفهان

زن برای طلاق می تواند وکیل متخصص طلاق در اصفهان بگیرد تا طلاق بهتر و سریعتر انجام شود اما شاید یکی از دغدغه های افراد این باشد که از هزینه هزینه وکیل متخصص طلاق در اصفهان اطلاعی ندارند و نگران هزینه های کلان هستند. اما دفتر حقوقی آقای مسیح قاسمی با دارا بودن مشاوران حرفه ای در امر طلاق، هزینه ای به صرفه را دریافت می کند که مطلوب بسیاری از افراد بوده است. شما می توانید برای دریافت وقت مشاوره با  دفتر حقوقی آقای مسیح قاسمی به سایت https://masihghasemilawyer.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۳۱۷۰۵۱۰۰ تماس حاصل فرمایید.

Share