معرفی انواع تاج گل برای مراسم ها

 در این مقاله قصد داریم به طور اختصاصی به انواع تاج گل بپردازیم. اگر شما نیز قصد خرید تاج گل برای مراسمات از جمله تاج گل ترحیم را دارید، تا انتهای این مقاله ما همراه شوید.

یکی از رسوم رایج در همه جای دنیا، هدیه دادن گل در مراسم شادی و سوگ است. این رسم کهن و البته جذاب، در ایران نیز تاریخچه‌ای دیرینه دارد و طبق گفته‌ها و نوشته‌ها، به زمان هخامنشیان باز می‌گردد. گل‌ها همواره نمادی از صلح و آرامش هستند و زمانی که آن‌ها را به کسی تقدیم می‌کنید، احساسات ناب و ارزشمندی را در درونشان به قلیان در می‌آورید. در این مقاله قصد داریم به طور اختصاصی به انواع تاج گل بپردازیم. اگر شما نیز قصد خرید تاج گل برای مراسمات از جمله تاج گل ترحیم را دارید، تا انتهای این مقاله ما همراه شوید.

تاج گل چیست؟

به جرئت می‌توان گفت گل‌ها جزئی جدانشدنی از مراسمات غم و شادی هستند و در هر مهمانی چه از نوع جشن و چه از نوع عزاداری، در گوشه و کنار مجلس خودنمایی می‌کنند. گل‌ها علاوه بر زیبایی خارق العاده‌ای که محیط می‌بخشند، از گذشته تا به همین امروز به عنوان منبعی از آرامش شناخته شده‌اند و سرشار از احساسات ناب و دست نیافتنی هستند.

همان طور که می‌دانید برای هدیه دادن گل‌ها می‌توان آن‌ها را به صورت شاخه‌ای، دسته‌ای، سبدی و یا تاج گل تزئین کرد. هر یک از این‌ها در شرایط مختلف قابل استفاده‌اند. به عنوان مثال تاج گل ترحیم تنها در مراسم سوگواری قابل استفاده است و آن را در محل عزاداری و یا مساجد استفاده می‌کنند. تاج گل در واقع از چندین نوع گل تهیه می‌شود که روی یک پایه بلند چوبی شکل که قابلیت ایستادن دارد، به اشکال مختلف در کنار هم قرار گرفته‌اند.

معرفی انواع تاج گل

تاج گل انواع مختلفی دارد و هر نوع آن در مکان‌های متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد. تاج گل ترحیم و تاج گل جشن، از انواع مختلف این محصول جذاب هستند که در شادی و عزا می‌توانید آن را به صاحبان مجلس تقدیم کنید.

انواع تاج گل از نظر سایز و اندازه نیز بسیار متنوع هستند و به صورت یک طبقه، دو طبقه، سه طبقه و… در ابعاد ۱ الی ۳ متری تهیه می‌شوند. از دیگر تفاوت‌های موجود در انواع تاج گل می‌توان به شکل ظاهری آن‌ها اشاره کرد. نحوه طراحی و سبک چیدمان گل در انواع تاج گل متفاوت است و این محصول تنوع فوق العاده‌ای دارد.

تفاوت تاج گل ترحیم و تاج گل جشن

تاج گل ترحیم آنام فلاور در واقع محصولی است که در سوگواری‌ها به منظور اعلام ارادت و همدردی با صاحب عزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. تاج گل جشن نیز همان طور که از اسمش پیداست، در مراسمات شادی و جشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دو محصول اگرچه از نظر قیمت چندان تفاوتی با هم ندارند، اما از جهات مختلف می‌توان تفاوت‌هایی را برای آن‌ها در نظر گرفت. از جمله تفاوت این دو محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ گل‌های مورد استفاده در ساخت تاج گل متفاوت است. همان طور که می‌دانید در تهیه تاج گل ترحیم تنها از گل‌هایی با رنگ سفید، سبز و زرد استفاده می‌شود، اما تاج گل‌های شادی بدون هیچ محدودیتی و در انواع رنگ‌ها تهیه می‌شوند.
  • انواع تاج گل ترحیم و تاج گل شادی از نظر نحوه چیدمان نیز با یکدیگر متفاوت هستند. تاج گل‌های ترحیم اغلب ظاهر ساده‌تری دارند، اما تاج گل‌های شادی در متنوع‌ترین اشکال و با جذاب‌ترین طراحی‌ها تهیه می‌شوند. از جمله طرح‌های تاج گل شادی می‌توان به طرح‌های فانتری نظیر قلب اشاره کرد.
  • تفاوت دیگری که میان این دو محصول وجود دارد، به نوع گل‌های به کار رفته در ساخت تاج گل مربوط می‌شود. به طور معمول گل فروشان، در تاج گل ترحیم تنها از گل‌های گلایل، داوودی، لیلیوم، میخک ارکیده استفاده می‌کنند، اما در تاج گل شادی طیف گسترده‌ای از گل‌ها بدون محدودیت قابل استفاده هستند.

خرید تاج گل

اگر برای مراسم شادی یا سوگ قصد خرید تاج گل را دارید، بهتر است این نکته را در نظر بگیرید که باتوجه به زمان بر بودن روند ساخت تاج گل، بهتر است آن را چندین ساعت قبل از شروع مراسم مدنظر سفارش دهید.

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای خرید تاج گل، سفارش آن به صورت اینترنتی است. به این شکل می‌توانید به راحتی در خانه بنشینید و تنها با چند کلیک تاج گل مورد نظر خود را از گل فروشی‌های آنلاین سفارش دهید تا در اسرع وقت به محل مراسم ارسال شود.

لازمه خرید‌های اینترنتی موفق و رضایت بخش، مراجعه به یک سایت معتبر است. از جمله سایت‌هایی که قابل اطمینان که می‌تواند خاطره‌ای خوب از یک خرید اینترنتی را در خاطر شما ثبت کند، آنام فلاور است.

این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتریان، انواع تاج گل را در به روزترین و جذاب‌ترین مدل‌ها همراه با گل‌های باکیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌دهد. تنها کافی است سری به این سایت بزنید.

قیمت تاج گل

با توجه به تنوع در انواع تاج گل، این محصول با قیمت‌های متفاوت در بازار عرصه می‌شود. از جمله عواملی که می‌توانند در تعیین قیمت تاج گل تاثیرگذار باشند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ابعاد و اندازه

باتوجه به طراحی تاج گل به صورت یک طبقه، دو طبقه، سه طبقه و.‌.. این محصول از نظر قیمت تنوع فراوانی دارد. به طور کلی هرچه تاج گل ابعاد بزرگ‌تری داشته باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود.

سبک طراحی

انواع تاج گل در طرح‌های ساده و پیچیده تهیه می‌شوند. هرچه مدل تاج گل ساده‌تر باشد، به طبع قیمت آن نیز به صرفه‌تر می‌شود. تاج گل‌های با شکل‌های خاص و متفاوت، با بیشترین قیمت‌ها به فروش می‌رسند.

تعداد گل ها

تاج گل در واقع با مجموعه‌ای از گل‌ها که در تعداد متفاوت در کنار هم قرار گرفته‌اند، ساخته می‌شود. هرچه تعداد گل‌های به کار رفته در ساخت تاج گل بیشتر باشد، قیمت تاج گل نیز بیشتر خواهد شد.

نوع گل

همان طور که می‌دانید گل‌ها محصولاتی متنوع هستند که هرکدام با قیمتی متفاوت به فروش می‌رسند. بنابراین از دیگر عواملی که می‌تواند زمینه تفاوت قیمت انواع تاج گل را فراهم کند، نوع گل‌هایی است که در ساخت تاج گل به کار می‌رود. اگر تاج گل با استفاده از گل‌های گران قیمت ساخته شده باشد، قیمت محصول نهایی افزایش پیدا می‌کند.

اگرچه عوامل متعددی زمینه تفاوت در قیمت انواع تاج گل را فراهم می‌کنند، اما قطعا مراجعه به یک گل فروشی منصف، تاثیر بسیاری در قیمت نهایی تاج گل خواهد داشت. برای خرید تاج گل با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت آنام فلاور بزنید و قیمت محصولات این مجموعه را مورد بررسی قرار دهید. گل‌هایی که در این فروشگاه اینترنتی به فروش می‌رسند، در کنار کیفیت عالی و مدل‌های زیبا قیمت بسیار مناسبی دارند.

سخن پایانی

تاج گل از جمله محصولاتی است که برای هدیه دادن در مراسم شادی و عزا از آن استفاده می‌کنیم. این محصول انواع مختلفی دارد و در ابعاد و اندازه‌های متنوع به صورت یک تا ۵ طبقه و در سبک‌های ساده و پیچیده طراحی و ساخته می‌شود. به طور معمول روند ساخت تاج گل زمان بر است؛ بنابراین توصیه می‌شود برای سفارش آن چند ساعت قبل از شروع مراسم اقدام کرده تا در اسرع وقت تاج گل را دریافت کنید. فروشگاه آنام فلاور عرضه‌کننده زیباترین و متنوع‌ترین گل‌ها است. اگر می‌خواهید تاج گلی لوکس و خاص را برای مراسم ترحیم تقدیم کنید، حتما سری به این فروشگاه اینترنتی بزنید.

Share