مراسم باشکوه پیرغلامان حسینی در امام زاده عون ماسوله

خورسندی رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت؛ علت حضورم در این جمع علاوه بر اینکه در این جمع پیرغلامان حسینی حضور دارند فرماندارِ فومن هم از مداحان و ستایشگران اهل بیت علیم السلام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شامگاه ۱۲ مهر ماه جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس حاج مصطفی خورسندی رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با همراهی مداح دوران دفاع مقدس حاج رسول خدادادیان دبیر اسبق کانون مداحان کشور و حاج علی نصیبی رئیس سازمان بسیج مداحان گیلان و حاج محمد صادق رجبی در بارگاه عون بن محمد حنفیه بن علی (ع) ماسوله ویژه مراسم اجلاس پیرغلامان حسینی شرکت کردند.

در این مراسم که بسیاری از پیرغلامان بومی و مهمانان شهرستان قم حضور داشتند، حاج مصطفی خورسندی بنا به دعوت حاضرین بعنوان رئیس یکی از دستگاه‌های متولی کشور در امر ستایشگری سخنرانی و مدح اهل‌بیت علیهم السلام نمود، خورسندی تاکید کرد که بالاترین مقام برای ما نوکری در خانه اهل‌بیت علیهم السلام است و اگر با این شدت ترافیک دیدارها تا اینجا آمدم چون علاوه بر حضور پیرغلامان حسینی در این مراسم، آقای حاج موسی فکور فرماندار فومن از مداحان اهل بیت علیهم السلام است و این نشان می‌دهد، ستایشگران اهل‌بیت هیچ مقامی را بالاتر از خادمی اهل‌بیت علیهم السلام نمی‌دانند.

در پایان خورسندی با مدیحه سرایی و جمع خوانی در کنار پیرغلامان حسینی و مسئولین ادارات خالق لحظات معنوی شدند. در این مراسم امام جمعه شهرستان فومن حجت‌الاسلام والمسلمین نقدی و خوش پسند بخشدار مرکزی و یوسف نیرویی شهردار ماسوله و دیگر روئسای ادارات شهرستان فومن حضور داشتند.

Share