در حکمی از سوی حمیدرضا مسکنی؛

دو انتصاب جدید در سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با معرفی معاونین جدید

در حکمی از سوی حمیدرضا مسکنی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان «مهدی عاشورنیا» به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی این واحد و «لادن کاظمی» به عنوان سرپرست معاونت آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حکمی از سوی حمیدرضا مسکنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان و با موافقت دکتر مسلمی نائینی، رئیس جهاددانشگاهی «مهدی عاشورنیا» به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی این واحد و همچنین در حکمی جداگانه «لادن کاظمی» به عنوان سرپرست معاونت آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان منصوب شد.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان و همچنین تکریم و معارفه سرپرست معاونت آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان برگزار شد.

حمیدرضا مسکنی در این آیین با اشاره به آینده نویدبخش مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان اظهار کرد: موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی رشت از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است و قطعا در آینده شاهد اتفاقات خوبی در موسسه خواهیم بود.

وی افزود: معاونت پژوهشی یکی از خلوت‌ترین معاونت‌های واحد بوده که با توجه به ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری و کشاورزی، می‌طلبد با فعال کردن مراکز خدمات تخصصی حوزه گردشگری و کشاورزی در راستای تحقق اهداف سازمان گام بردارد.

مهدی عاشورنیا، سرپرست سابق معاونت آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان هم در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری چهارساله پرسنل موسسه گفت: مهم‌ترین ماموریت ما در سال ۹۸، اتمام استقلال موسسه بود و بعد از پیگیری‌های فراوان اکنون به مرحله ثبت شرکت‌ها رسیده‌ایم و موانع برطرف شده است.

وی افزود: موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان حدود ۹۰۰ دانشجو در مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد. از زحمات همکارانم که در این چهار سال با خدمت خالصانه به رشد موسسه کمک کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم. حوزه معاونت پژوهشی هم می‌تواند با تمرکز بر ظرفیت‌های استان به سازمان در امور غیر زیست محیطی کمک کند و از ایده و طرح همه همکاران هم استقبال می‌کنیم.

Share