میراث‌ فرهنگی گیلان اعلام کرد:

دستگیری ۳ نفر و کشف ۱ دستگاه فلزیاب در رودبار

سرهنگ محمد علی‌پور، فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان از دستگیری ۳ نفر و کشف ۱ دستگاه فلزیاب در رودبار خبر داد و افزود: این عملیات در نتیجه اخذ خبر از منابع محلی، تعامل ضابطین و تحت نظارت مرجع قضایی، منتج به نتیجه شد و متهمین به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودبار معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان از دستگیری ۳ نفر و کشف ۱ دستگاه فلزیاب در رودبار خبر داد.

سرهنگ محمد علی‌پور با اعلام خبر فوق افزود: برابر گزارش واصله از منابع محلی مبنی بر تردد خودرویی مشکوک در محور کوهستانی حشمت‌آباد به بره‌سر در بخش خورگام شهرستان رودبار، ضابطین مستقر در مقر انتظامی بخش و پایگاه خورگام به محل مذکور عزیمت کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در فاصله مناسبی اقدام به دایرکردن محل ایست و بازرسی نموده و پس از توقف خودرویی مشکوک، موفق به کشف ۱ دستگاه فلزیاب به همراه متعلقات در داخل خودرو و دستگیری ۳ نفر از متهمین شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان بیان کرد: این عملیات در نتیجه اخذ خبر از منابع محلی، تعامل ضابطین و تحت نظارت مرجع قضایی، منتج به نتیجه شد و متهمین به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودبار معرفی شدند.

Share