این دانش آموز در کما به سر می‌برد

جزئیات تصادف شدید پراید با دانش‌آموز دوچرخه‌سوار در لشت نشاء

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تصادف شدید یک دستگاه خودرو سواری پراید با دانش‌آموز دوچرخه‌سوار در شهر لشت‌نشاء خبر داد و گفت: متاسفانه در پی این حادثه دانش‌آموز به علت شدت جراحات وارده به کما رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «امیر طالبی» در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی شدید در خیابان امام (ره) شهر لشت‌نشاء، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، دانش‌آموز راکب دوچرخه که در حال عبور از عرض خیابان بوده با سواری پراید تصادف کرده است، افزود: در این حادثه شدید متاسفانه دوچرخه‌سوار کلاس ششم به بیمارستان منتقل و در کما به سر می‌برد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان اظهار داشت: کارشناسان علت تصادف را عدم رعایت حق تقدم دوچرخه‌سوار اعلام کرده‌اند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه دوچرخه جزو وسایل نقلیه محسوب شده و هنگام وقوع تصادفات برابر با قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی با دوچرخه‌سواران مقصر برخورد می‌شود، تصریح کرد: همچنین لازم است رانندگان نسبت به افراد سالمند و کودکانی که در حال عبور از عرض خیابان یا کوچه‌ها هستند، توجه بیشتری داشته باشند تا از وقوع حوادث دلخراش جلوگیری شود.

Share