رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد؛

تصادف مرگبار تیبا با دو کارگر شهرداری رشت | عدم توجه راننده به جلو حادثه آفرید

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از وقوع یک فقره تصادف فوتی ناشی از برخورد یک خودروی تیبا با دو کارگر شهرداری و خودروی حمل زباله، به دلیل‌عدم توجه راننده به جلو خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «امیر طالبی» رئیس پلیس راهور استان گیلان اظهار داشت: حدود ساعت ۲ بامداد امروز ۳۱ تیر ۱۴۰۱ یک فقره تصادف در بلوار شهید بهشتی شهر رشت قبل از پل گاز به وقوع پیوست که با اعلام خبر بلافاصله عوامل پلیس راهور استان گیلان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 این مقام انتظامی ادامه داد: با حضور کارشناسان پلیس راهور استان در محل وقوع حادثه مشخص شد یک خودروی تیبا به دلیل عدم توجه راننده وسیله نقلیه به جلو با خودروی حمل زباله و دو کارگر شهرداری که در حال انجام کار در پشت آن بودند برخورد می کند . در اثر این حادثه سرنشین خودروی تیبا و دو کارگر شهرداری مصدوم شده و بعد از انتقال به بیمارستان متاسفانه یک کارگر شهرداری فوت می‌کند و وضعیت کارگر دیگر نیز در حال حاضر وخیم است.

 سرهنگ طالبی در پایان با اشاره به خطرات رانندگی بدون توجه به جلو، تاکید کرد: متاسفانه برخی از رانندگان خطرات بی توجهی به جلو در حین رانندگی را جدی نگرفته و نه فقط جان خود و سرنشینان بلکه جان دیگران را نیز با خطر جدی مواجه می کنند؛ پلیس راهنمایی و رانندگی خطرات عدیده عدم توجه به جلو حین رانندگی را به دفعات بسیار گوشزد کرده است و عوامل پلیس راهور در صورت مشاهده‌ی این تخلف با رانندگان خاطی بر اساس قانون رفتار خواهد کرد.

Share