مدیرعامل باشگاه پرسپولیس:

با استعفای گل‌محمدی مخالفت شد | نمی‌توانیم به بازیکنان ناهار بدهیم!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تمام اعضای هیات مدیره پرسپولیس با نامه استعفای گل‌محمدی مخالفت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس بعد از جلسه هیات مدیره این باشگاه درباره موضوع استعفای گل‌محمدی از هدایت پرسپولیس گفت: امروز پیرامون نامه ارسالی آقای گل‌محمدی و مصاحبه روز گذشته ایشان صحبت شد. هیات مدیره متفق‌القول با نامه فسخ قرارداد آقای گل‌محمدی مخالفت کردند.

گل‌محمدی همچنان به عنوان سرمربی کار می‌کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما با استعفای آقای گل‌محمدی مخالفت کردیم و این نظر کل هیات مدیره بود. آقای گل‌محمدی همچنان به عنوان سرمربی کار خود را ادامه می‌دهند و مستحکم خواهند بود. یکی از درخواست‌های مهم او که درخواست به حق بازیکنان تیم هم هست، دیرکرد آپشن‌های تیم است.

او افزود: به جز آپشن‌های قهرمانی، اکثر بازیکنان آپشن‌های دیگری داشتند که محقق نشده بود. هیات مدیره بر آن شد تا هر چه زودتر منابع مالی را مشخص کند.

درویش ادامه داد: این‌ها همه شایعه است و می‌خواهند دشمنی کنند. بسیاری از این تیم‌ها که مخالف ما هستند به دنبال این هستند که حاشیه‌های خودشان را پوشش بدهند. مربی بزرگی مثل گل محمدی دنبال تمدید قرارداد است؟ مگر می‌شود در ابتدای لیگ یک مربی به دنبال تمدید قرارداد باشد؟ برخی‌ها بر نمی‌تابند پرسپولیس در آرامش باشد و حاشیه در پرسپولیس باعث می‌شود تیم‌های دیگر فراموش شوند. همه تیم‌ها به دنبال گل محمدی هستند.

درویش درباره مشکلات مالی پرسپولیس بیان کرد: برای درآمدزایی اینقدر سریع نمی‌شود به نتیجه رسید. یک درخت هم باید دو، سه سال آبیاری و رسیدگی شود تا به میوه برسد. برای درآمدهای پایدار باید به دنبال راه‌های مختلف برویم. مسئولان باید فکرش را کنند. فرق ما با تیم‌های دیگر این است که وقتی یک تیم این همه هوادار دارد، مسئولان کشور باید درآمدهای پایدار برای آن تیم درنظر بگیرد. برای استقلال هم همینطور است. این نوع درآمدی که داریم، پایدار نیست و باید درآمد درست داشته باشیم. یک کارگروه هم تشکیل دادیم تا این کار عملی شود اما به زمان نیاز داریم و حداقل ۶ ماه تا یک سال زمان بر است.

توانایی پرداخت پول ناهار بازیکنان را نداریم

او درباره بحث ناهار ندادن به بازیکنان گفت: ما توانایی این را نداریم که پول ناهار را به بازیکنان بدهیم. چگونه وقت تعیین می‌کنند تا آپشن‌ها را پرداخت کنیم؟ وضع اقتصادی در باشگاه خیلی خراب است چون ما وارث بدهی‌های گذشته هستیم. حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از گذشته بدهی دادیم و از حساب‌هایمان خالی کردند. اگر آن پول‌ها از حساب‌های ما خالی نمی‌شد، دیگر مشکل پرداختی به بازیکنان را نداشتیم. کل آپشن‌ها شاید ۶۰.۷۰ تومان باشد و جلسات اورژانسی با سازمان خصوصی‌سازی خواهیم داشت تا بتوانیم پول لازم را فراهم کنیم. امیدوار هستیم تا پیش از جام باشگاه‌های آسیا و پس از بازی با پیکان این کار انجام شود.

Share