در اجرای ماده ۱۵ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات

اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان املش مشخص شدند

جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابیه املش برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز؛ در اجرای ماده ۱۵ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و بادعوت از معتمدین، جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابیه املش برگزار شد.

در این جلسه پس ازحصول اکثریت قانونی و اعلام رسمیت جلسه برای انتخاب هشت معتمد اصلی بارأی مخفی و اکثریت نسبی آرا با توزیع برگه‌های رأی، انتخابات برگزار و به ترتیب آقایان ابراهیم ناتوره، اصغر جانعلی‌پور، سید اسماعیل سعیدی، طالب جعفری، علیرضا جهانی، یعقوب اصغری، علیرضا جعفری، باقر پیلوا به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه املش و طاهر غلامی، محمدرضا رحمانی، جعفر علی پناه، محمدعلی سمیعی، قدرت سعیدی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار املش در این نشست گفت: دشمن درصدد است تاموجب کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات شود و ما باید باهوشیاری و باحضور پررنگ خود در انتخابات برگ زرین دیگری را رقم بزنیم.

مختار رضایی افزود: رعایت بی‌طرفی کامل و به دور از گرایش‌های فکری، توجه به اجرای قانون، صیانت از آراء مردم در تمام مراحل و تا پایان انتخابات به عنوان یکی از اصول مهم مورد توجه قرار گیرد

وی اظهار داشت: انتخابات باشکوه و سالم و بامشارکت حداکثری مردم مدنظر همه مسئولان است و همه باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

 انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

Share