2 جنایتکار در آغوش هم؛

ادعای بایدن: به نظر می‌رسد شلیک به بیمارستان کار «طرف مقابل» است، «نه اسرائیل»!

“جو بایدن” رییس جمهور آمریکا دقایقی قبل در حالی وارد تل آویو شد که محکومیت ها و انزجار جهانی علیه اقدام جنایت بار رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت یک هزار مجروح و مردم پناه برده به آن لحظه به لحظه بیشتر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جنایات صهیونیست ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد؛ جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

حمله به بیمارستان المعمدانی غزه که بیش از ۱۰۰۰ نفر را به مسلخ مرگ برد، حتی صدای حامیان جنایتکاران صهیونیست از این توحش سران تل آویو را درآورد و سران برخی از کشورهای غربی در واکنش به این اقدام اشک تمساح ریختند.

صهیونیست ها در جنایات خود با استناد به تلمود که در آن نوشته شده «غیر یهودی هرچند که صالح و نیکوکار باشد را باید کشت»، اقدام به جنایت در سرزمین غصب شده فلسطین و دیگر نقاط جهان می کنند تا از این طریق خوی ضدانسانی خود را به اثبات برسانند.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا دپس از ورود به تل‌آویو در دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر جنایتکار اسرائیل به انفجار در بیمارستان المعمدانی غزه اشاره کرد و گفت که «به نظر می‌رسد» حمله به این بیمارستان از سوی «طرف مقابل» صورت گرفته است، «نه اسرائیل»!

وی در این خصوص گفت: «من از انفجار دیروز (سه‌شنبه) در بیمارستان غزه بسیار ناراحت و شوکه شدم و بر اساس آنچه دیدم، به نظر می‌رسد که این انفجار توسط طرف مقابل انجام شده است.»

رئیس جمهوری آمریکا در جریان همین گقتگو مدعی شد که «تنها ارمغان حماس برای فلسطینیان رنج بوده است.»

وی تصریح کرد: «ما همچنین باید در نظر داشته باشیم که حماس نماینده همه فلسطینی‌ها نیست و فقط برای آن‌ها رنج به ارمغان آورده است.»

 بایدن سپس خطاب به نتانیاهو گفت که از این حمله «خشمگین و عمیقاً اندوهگین» است و آمریکایی‌ها نیز به همراه مردم اسرائیل اشک می‌ریزند.

رئیس جمهور آمریکا که صبح چهارشنبه وارد فرودگاه تل آویو شد و مورد استقبال بنیامین نتانیاهو و اسحاق هرتزوگ، نخست وزیر و رئیس دولت صهیونیست قرار گرفت.

Share