از خمام تا شفت و رضوانشهر؛

احداث مرکز درمانی در شهرستانهای فاقد درمانگاه در اولویت است

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان به منظور پیگیری احداث درمانگاه در شهر خمام با فرماندار این شهر دیدار و پیرامون تهیه زمین جهت تحقق این امر گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه مهمترین اولویت مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مردم و بیمه شدگان است گفت: با توجه به اینکه استان گیلان از استانهای سالمند است و از آمار بالای مبتلا به بیماریهایی نظیر سرطان، پوکی استخوان و… برخوردار می باشد، باید توجه ویژه‌ای به مسئله درمان داشته باشیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه امروزه مسئله درمان به مهمترین دغدغه‌های مردم تبدیل شده، اظهار داشت: این مدیریت در راستای تحقق اهداف خود که دسترسی راحت مردم و بیمه شدگان به خدمات با کیفیت درمانی است، به دنبال ایجاد مراکز درمانی مجهز در شهرستانهای فاقد درمانگاه تامین اجتماعی از جمله خمام، صومعه سرا، شفت، رضوانشهر و… می‌باشد، از آنجاییکه با توجه به قوانین سازمانی لازمه انجام این امر، تهیه زمین هبه‌ای یا رایگان است، نیازمند همت و همکاری خیرین و کلیه نهادهای ذیربط هستیم.

وی افزود در حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با ۱۳ مرکز درمانی و ۲ بیمارستان بصورت مستقیم و نیز از طریق عقد قرارداد با ۲۲۶۲ موسسه درمانی بصورت غیر مستقیم به بیش از یک میلیون و سیصد هزار بیمه شده در سطح استان خدمات درمانی ارائه می کند.

حسن آدمیت سرپرست فرمانداری خمام، ضمن ابراز تقدیر از تلاشهای مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در ارائه خدمت به مردم و پیگیری احداث مرکز درمانی در شهرستان خمام گفت؛ مجموعه فرمانداری خمام از تمام ظرفیتهای موجود جهت همراهی و تحقق برنامه‌های خدمت‌رسانی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به مردم منطقه استفاده می‌نماید.

Share