جوشن: آثار ماندگار وی، نام او را در اذهان مردم جاودانه می‌سازد

پیام تسلیت فرماندار خمام در پی درگذشت استاد تیمور گورگین

اسفندیار جوشن، فرماندار خمام با صدور پیامی درگذشت، شاعر بزرگ معاصر، طنزپرداز و ترانه سرای گیلک زبان، پژوهشگر ارزنده استاد گرانقدر تیمور گورگین را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده عالی دولت در شهرستان خمام با صدور پیامی درگذشت، شاعر بزرگ معاصر، طنزپرداز و ترانه سرای گیلک زبان، پژوهشگر ارزنده استاد گرانقدر تیمور گورگین را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت اسفندیار جوشن به این شرح است:

انَّا لِلَّهِ وَ اِنَّا اِلَیهِ رَاجِعُون

با تسلیم در برابر اراده خداوند متعال، متاسفانه خبردار شدم، استاد تیمور گورگین، شاعر بزرگ معاصر، پژوهشگر، روزنامه نگار، طنزپرداز و ترانه سرای گیلک زبان رخ در نقاب خاک کشید و موجب تاثر خاطر عمیق اینجانب گردید.

بی‌تردید فعالیت‌های هنری، پژوهشی و آثار ماندگار برجای مانده از آن مرحوم یاد و نام او را در اذهان مردم جاودانه می‌سازد، به پاس این فعالیت‌ها و بر جای گذاشتن هشت اثر ماندگار بود که گواهینامه درجه یک هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایشان، تعلق گرفت.

اینجانب با نهایت تاسف و تالم درگذشت فرهیخته عالی مقام مرحوم تیمورگورگین را به خانواده آن عزیز سفر کرده، جامعه فرهنگی ادبی و عموم هم استانی‌ها و مردم شهرخوبان خمام تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و علاقمندان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت دارم. روحش شاد، یادش گرامی

اسفندیار جوشن، فرماندار خمام

Share