شهردار رشت خبر داد؛

پروژه بهسازی لندفیل سراوان ۶۵ درصد پیشرفت کار دارد | ۷ هکتار کاملا کاور شد

شهردار رشت در حاشیه بازدید از پروژه بهسازی و ساماندهی لندفیل سراوان بیان کرد: پروژه بهسازی لندفیل سراوان هم‌اینک به پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی رسیده و طبق برنامه زمانبندی رو به اتمام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار رشت بازدیدی از پروژه بهسازی و ساماندهی لندفیل سراوان به عمل آورد و با توضیحات مشاور و پیمانکار پروژه جزئیات پروژه احیای مجدد سراوان و ساماندهی زباله‌های دپو شده را بررسی کرد.

رحیم شوقی در حاشیه این بازدید بیان داشت: پروژه بهسازی لندفیل سراوان هم اینک حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در حال حاضر حدود هفت هکتار از اراضی لندفیل کاملا کاور شده و قرار است کل منطقه که مساحت آن بالغ بر ۲۱ هکتار می‌باشد به شکل کامل پوشانده شود تا بدین وسیله از نفوذ شیرابه به سمت اراضی و آب‌های سطحی و زیرسطحی جلوگیری به عمل آید.

وی گفت: ساماندهی زباله‌های دپو شده، کاور کردن محل دفن پس از ایجاد شیب مناسب، هدایت شیرابه‌ها به یک حوضچه، پمپاژ شیرابه‌ها به سمت محل تصفیه خانه، ممانعت از ریزش زباله‌ها با دیواره‌سازی و ایجاد پشته‌های خاکی و جلوگیری از اختلاط آب باران با شیرابه‌ها از جمله اهداف اجرای پروژه بهسازی لندفیل سراوان محسوب می‌شود.

Share