رئیس شورای کندلات رودبار خبر داد؛

مرگ دردناک بانوی بلوکاتی در برخورد با قطار | حفاظ بندی و فنس کشی مطالبه جدی مردم است

رئیس شورای اسلامی کندلات رودبار از فوت بانوی بلوکاتی در برخورد با قطار باری در محدوده روستای کندلات رودبار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معین نژادی در گفتگو با مهر با اشاره به حوادث ناشی از عبور خط ریلی رشت -قزوین در محدوده بلوکات رودبار، اظهار کرد: از ابتدای عبور خط ریلی در منطقه بلوکات رودبار تاکنون شاهد اتفاقات تلخ و ناگوار در این منطقه هستیم.

وی از فوت بانوی بلوکاتی در برخورد با قطار باری در محدوده روستای کندلات رودبار خبر داد و افزود: اهالی و روستاییان منطقه برای رفتن سر زمین‌ها و اراضی شالیزاری شأن به ناچار باید از روی ریل تردد کنند و این مسئله منجر حوادث تلخ و ناگوار می‌شود.

نژادی با اشاره به مسافت زیاد مسیر دسترسی زیرگذر ریلی در منطقه بلوکات بیان کرد: عبور خط ریلی از چند قدمی محدوده روستایی بلوکات رودبار مسیر دسترسی اهالی و روستاییان منطقه به آرامی شالیزاری و زمین‌هایشان مسدود کرده است.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر حادثه تلخ برخورد قطار باربری با بانوی بلوکاتی افزود: بانوی بلوکاتی در مسیر بازگشت از زمین چرای دام و شالیزار بود که در برخورد با قطار باری و بر اثر جراحت شدید در دم فوت کرد.

حفاظ بندی و فنس کشی مطالبه جدی مردم بلوکات است

رئیس شورای اسلامی کندلات با انتقاد از عدم حفاظ بندی و فنس کشی محدوده محور ریلی منطقه بلوکات بیان کرد: عدم حفاظ بندی و فنس کشی محور ریلی بلوکات خطرات جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

نژادی با تاکید بر لزوم حفاظت بندی و فنس کشی محدوده ریلی بلوکات اضافه کرد: از ابتدای راه اندازی خط ریلی رشت – قزوین و حرکت قطار تاکنون بیش از ۲۰ رأس دام سبک و سنگین در منطقه بلوکات بر اثر برخورد با قطار تلف شده است.

وی با اشاره به حضور میدانی و وعده‌های مسئولان ذیربط از ساماندهی محدوده ریلی بلوکات افزود: مسئولان شهرستانی و استانی بارها برای بازدید به این منطقه خطرآفرین آمدند و قول‌هایی دادند و رفتند و هیچ اقدام مؤثری در این بخش صورت نگرفته است.

رئیس شورای اسلامی کندلات با بیان اینکه حفاظ بندی و فنس کشی مطالبه جدی مردم بلوکات است، گفت: نزدیکی خانه‌های روستایی به خط ریلی برای کودکان و افراد مُسن بسیار خطرآفرین است.

نژادی با اشاره به مرگ بانوی بلوکاتی و تلف شدن ده‌ها دام سبک و سنگین بر اثر برخورد با قطار از گذشته تاکنون بیان کرد: حالا که جان انسان در میان است نصب حفاظ و فنس کشی در محدوده ریلی بلوکات امری الزامی است.

Share