مرگ ۴ عضو یک خانواده در محور منجیل به رودبار+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده پلیس راه گیلان از وقوع یک فقره تصادف مرگبار در محور منجیل به رودبار خبر داد و گفت: بی‌احتیاطی راننده کامیون بنز چهار نفر از اعضای یک خانواده و سرنشینان خودروی پراید را به کام مرگ کشاند. مهیار رستگار  اظهار کرد: راننده ۵۲ ساله یک دستگاه کامیون بنز که از […]

13920615000055_PhotoAبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده پلیس راه گیلان از وقوع یک فقره تصادف مرگبار در محور منجیل به رودبار خبر داد و گفت: بی‌احتیاطی راننده کامیون بنز چهار نفر از اعضای یک خانواده و سرنشینان خودروی پراید را به کام مرگ کشاند.

مهیار رستگار  اظهار کرد: راننده ۵۲ ساله یک دستگاه کامیون بنز که از مسیر جاده منجیل به رودبار در حال حرکت بود به دلیل داشتن سرعت زیاد و سراشیبی مسیر حرکت، کنترل وسیله نقلیه را از دست داد و خودرو به طرف چپ جاده منحرف شد.

رئیس پلیس راه گیلان افزود: کامیون در همین لحظه با یک دستگاه خودروی پراید با چهار نفر سرنشین که همگی از اعضای یک خانواده بودند برخورد کرد که در نتیجه آن راننده پراید به همراه سه نفر سرنشین دیگر بر اثر شدت برخورد در دم کشته شدند.

وی با بیان اینکه با توجه به دو طرفه بودن جاده مذکور رانندگان باید در این‌گونه جاده‌ها با رعایت کامل مقررات و سرعت مطمئنه رانندگی کنند، تصریح کرد: رانندگان با احترام به قوانین و مقررات و رعایت سرعت مطمئنه و مجاز از تکرار این چنین حوادث ناگواری پیشگیری کنند.

رستگار با اشاره به اینکه راننده کامیون در وقوع تصادف مرگبار مذکور نقش داشته است، یادآور شد: طبق نظریه کارشناسان پلیس راه دلیل وقوع این حادثه تلخ، انحراف به چپ راننده کامیون بنز تشخیص داده شد./فارس

Share