مدیرکل مدیریت بحران گیلان؛

قطع برق تعدادی از مناطق آستارا برای حفظ ایمنی | ۱۰۰ خانواده اسکان داده شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: برق چند منطقه شهرستان آستارا به دلیل حفظ ایمنی مردم قطع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیر مرادی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برق چند منطقه شهرستان آستارا شامل کشاورز، شالیزار، خلیل آباد و رستم آباد در زمان حاضرقطع است.

وی با بیان اینکه چهار محله در کانرود و یک محله در سیبلی از روستاهای شهرستان آستارا به دلیل افتادن تیر برق قطع شده است، اضافه کرد: در سایر مناطق قطعی برق نداریم و مشکلات در شهرستان تالش نیز مرتفع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان خاطر نشان کرد: نیروهای شرکت توزیع برق برای رفع مشکل در منطقه هستند و تمام‌ تلاش ها برای رفع مشکلات برق این مناطق به‌ کار گرفته شده است.

مرادی با بیان اینکه گاز و آب در مناطق سیل زده شهرستان آستارا برقرار است، اضافه کرد: مشکل کدورت آب وجود دارد که تا صبح فردا این مساله برطرف خواهد شد از اینرو هفت تانکر برای استفاده آب در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تخریب پل سیبلی بر اثر سیلاب در شهرستان آستارا اظهار کرد: بر اساس تصمیم امروز جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرستان آستارا، قرار شد پل آماده برای استفاده نصب شود تا اقدامات بعدی صورت گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان در ادامه به تشریح کارهای انجام شده به دلیل سیلاب در شهرستان آستارا اظهار کرد: تاکنون ۱۰۰ خانوار اسکان شدند و بسته های غذایی ۷۲ ساعته توزیع شده است.

از شب گذشته تا صبح روز دوشنبه طی ۱۲ ساعت ۲۲۰ میلیمتر باران در شهرستان آستارا بارید که از این میزان بیش از ۱۳۵ میلیمتر در فاصله ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد تا ۶:۳۰ صبح امروز رخ داد.

Share