امام جمعه رشت؛

شورای نگهبان مانع ورود افرادی به مجلس شوند که با منویات رهبری زاویه دارند

امام جمعه رشت، با بیان اینکه ملت ایران، حسینی هستند و حرکت جهانی خود را تا ظهور ادامه خواهند داد، تصریح کرد: رسانه های دنیا همایش عظیم اربعین را پوشش نمی دهند، زیرا نمی خواهند پیام آن مخابره شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  آیت الله رسول فلاحتی امروز (۱۷ شهریور) در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به حضور ۲۲ میلیون نفری زائران ابا عبدالله الحسین(ع) در مراسم پیاده روی اربعین، اظهار کرد: پیاده روی اربعین بزرگترین اجتماع مسلمانان بوده و یکی از نعمت های الهی برای ملت ایران و مردم جهان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران، حسینی هستند و حرکت جهانی خود را تا ظهور ادامه خواهند داد، تصریح کرد: رسانه های دنیا همایش عظیم اربعین را پوشش نمی دهند، زیرا نمی خواهند پیام آن مخابره شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن قدردانی از دولت و مردم جهت مدیریت موکب ها و پذیرایی از زوار، عنوان کرد: از همه خدمتگزاران زوار حسینی به ویژه نیروهای مسلح که به برقراری امنیت زائران کمک کردند، قدردانی می کنیم.

امام جمعه رشت، سکوت رسانه های غربی درباره راهپیمایی اربعین را موجب افزایش بصیرت و هوشیاری ملت ایران دانست و متذکر شد: غرب از امپراتوری رسانه ای خود برای اهداف شوم استفاده می کند و ادعای حقوق بشر دارد؛ در روزهای اخیر نیز شاهد جلوگیری از ورود دختران محجبه به مراکز آموزشی فرانسه بودیم که با شعار آزادی غرب در تضاد است.

وی حجاب را قانون الهی دانست که دشمن از آن تعبیر به حجاب اجباری می کند و گفت: دشمنان می خواهند با حجاب مقابله کنند تا به جمهوری اسلامی ضربه بزنند، اما ملت ایران این بار نیز دشمن را سرشکسته خواهد کرد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به جنایت اخیر آمریکا در جریان جنگ روسیه از طریق فروش اورانیوم ضعیف شده به اوکراین، اضافه کرد: این آدم کش ها فقط ادعای حقوق بشر دارند و ابایی از نسل کشی ندارند.

وی در ادامه به توصیه های رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: طبق منویات رهبری، نمایندگان حق دخالت در عزل و نصب ها را ندارند و فقط می‌توانند به مدیران مشاوره دهند؛ وظیفه نماینده نظارت است و از شورای نگهبان انتظار داریم مانع ورود افرادی به مجلس شوند که با منویات رهبری زاویه دارند و به وظایف خود آگاه نیستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ولایت فقیه را خط قرمز ملت ایران دانست و تصریح کرد: دستگاه های نظارتی و انتظامی جلوی گستاخی ها را نسبت به جایگاه ولی فقیه بگیرند.

وی با اشاره به سالگرد قیام خونین ۱۷ شهریور، اضافه کرد: ۱۷ شهریور در پرونده سیاه رژیم پهلوی ماندگار شده است و هرگز از خاطر ملت ایران پاک نمی شود.

وی از جوانان خواست به آینده انقلاب امیدوار باشند و محاصره تبلیغاتی دشمنان را بشکنند و خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم به نقش جوانان اشاره فرموده اند و لذا باید میدان را برای نقش آفرینی جوانان فراهم کنیم.

Share