قابل توجه زائران اربعینی گیلان، اردبیل، قزوین و مازندران؛

راه‌اندازی پرواز نجف به رشت و بالعکس در ۱۲ شهریور

زائران اربعینی استان‌های همجوار گیلان نیز از فرصت پرواز نجف به رشت ۱۲ شهریور برای مسیر بازگشت با مراجعه به سایت http://Tisafar.ir استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  سیدمحسن میرحسینی مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اعزام بیش از ۲۰۰ زائر گیلانی از طریق مرز هوایی به کشور عراق از رشت طی روز گذشته اظهارکرد: ۲۲۰ زائر برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی امروز با ۲ پرواز ساعت هشت و ۳۰ دقیقه و نیز ۱۰ صبح، گیلان را از این فرودگاه به مقصد نجف ترک کردند.

وی با اشاره به انجام چهار پرواز دیگر برای اعزام زوار به کشور عراق گفت: پرواز‌های ویژه اربعین حسینی علاوه بر امروز در روز‌های یکشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۶ شهریور با ۲ پرواز در هر روز انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت از انجام پرواز برگشت از عراق به رشت در این فرودگاه خبر داد و افزود: پرواز‌های برگشت از نجف به فرودگاه سردار جنگل رشت در روز‌های ۹، ۱۲ و ۱۶ شهریور روزانه با ۲ پرواز زائران را جابجا می‌کند.

وی از زائران اربعینی استان‌های همجوار گیلان نیز خواست تا از فرصت پرواز نجف به رشت ۱۲ شهریور برای بازگشت به وطن خود با مراجعه به سایت http://Tisafar.ir استفاده کنند.

Share