فرمانده انتظامی شهرستان رودسر خبر داد؛

دستگیری عامل ارتباط و همکاری با گروه‌های معاند و ضدانقلاب در کلاچای

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی، ارتباط و همکاری با گروه‌های معاند و ضدانقلاب در شبکه‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «سیدجلال‌الدین جوانمردی» در تشریح این خبر اظهار داشت: توسعه یافتگی در هر جامعه‌ای نیازمند ایجاد امنیت پایدار است و پلیس به افراد فرصت طلب و خودفروخته اجازه جولان دادن در جامعه و اخلال در نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

وی در ادامه افزود: در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی، انجام اقدامات خرابکارانه و همچنین انتشار مطالب توهین‌آمیز علیه مسئولان ارشد کشور، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس‌های فتا و امنیت عمومی شهرستان رودسر، هویت عامل این پرونده که در سال گذشته نیز سابقه فعالیت مجرمانه داشت مشخص شد.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: برابر هماهنگی قضائی به عمل آمده متهم در اقدامی ضربتی توسط پلیس در بخش کلاچای شهرستان رودسر دستگیر شد.

این مقام انتظامی همچنین خاطرنشان کرد: متهم ۲۷ساله در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد اما پس از مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سرهنگ جوانمردی در پایان با اشاره به اینکه متهم با ابراز ندامت و پشیمانی، فعالیت خود را متاثر از تبلیغات گسترده دشمن در فضای مجازی عنوان کرد بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

Share