درمانگاه شبانه روزی ثامن رشت

درمانگاه شبانه روزی ثامن یکی از مراکز درمانی در شهرستان رشت در استان گیلان است. این مرکز با بهره گیری از جدید ترین دستاورد های پزشکی و با کادری مجرب آماده ارائه خدمات به بیماران محترم است.

درمانگاه شبانه روزی ثامن یکی از مراکز درمانی در شهرستان رشت در استان گیلان است. این مرکز با بهره گیری از جدید ترین دستاورد های پزشکی و با کادری مجرب آماده ارائه خدمات به بیماران محترم است.

درمانگاه ثامن دارای بخش های مختلف مانند دندان پزشکی ، پوست و زیبایی ، جراحی عمومی ، مغز و اعصاب ، داخلی گوارش و غدد است که توانسته پاسخگوی نیاز های درمانی مردم رشت باشد.

درمانگاه شبانه روزی گلسار رشت

دندان پزشکی

به منظور سلامت دهان و دندان های شما متخصصان دندان پزشکی در کلینیک شبانه روزی ثامن خدمات زیر را به شما ارائه خواهند داد:

ترمیم و بهبود دندان که شامل روکش ، عص کشی ، سفید کردن دندان ، کشیدن دندان و … خواهد شد.ایمپلنت دندان و ارتودنسی و …

در این کلینیک تمامی خدمات زیبایی و درمانی دندان پزشکی توسط متخصصین و بروز ترین دستگاه ها انجام خواهد شد.

بخش داخلی

بخش داخلی کلینیک همیشه یکی از پر مراجع ترین بخش های درمانگاه محسوب میشود.با وجود متخصصان داخلی غدد و گوارش  بسیاری از بیماری ها و اختلالات مربوط به غدد اعم از تیروئید و دیابت و همچنین گوارش و دستگاه های داخلی در درمانگاه ثامن درمان خواهد شد.

مغز و اعصاب

عضلات و اعصاب بدن با یکدیگر رابطه بسیار نزدیکی دارند و هرگونه اختلال در ساختار عصبی بدن آسیب‌های جبران ناپذیری را به بدن وارد خواهد کرد

متخصصین مغز و اعصاب در درمانگاه شبانه روزی ، بسیاری از بیماری‌هایی را که مربوط به این رشته بوده را درمان می‌کنند.

بیماری‌هایی مانند صرع، پارکینگسون، صدمات مغزی، میگرن، اختلالات حافظه و اختلالات رفتاری مورد بررسی و درمان قرار می‌گیرد. ( متخصص مغز اعصاب رشت)

جراحی عمومی

جراحی عمومی بر خلاف نامش بر روی جراحی اندام‌های شکمی تمرکز دارد این اندام‌ها شامل مری، معده، روده بزرگ، کبد لوزالمعده، کیسه صفرا و … است

به دلیل سطح دانش و دامنه فعالیت وسیع قادر به جراحی اکثر اعضای بدن بوده و قادر به جراحی اورژانسی نیز می‌باشند.

بخش زیبایی

بخش زیبایی کلینیک شبانه روزی ثامن به دلیل گستردگی حوزه فعالیت دارای چندین بخش زیر مجموعه بوده که در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند.

کاشت مو و ابرو

از جمله خدمات زیبایی که در کلینیک انجام خواهد شد کاشت مو و ابرو بوده که به روش‌های نوین اف آی تی و اف یو تی انجام می‌شود این روش‌ها دارای تراکم بالا هستند.

توسط اپراتورهای با تجربه چند چندین ساله انجام خواهد شد بعد از کاشت نیز آموزش‌هایی به افراد داده می‌شود تا بهترین تجربه را در کلینیک ما داشته باشند.

از دیگر خدمات کاشت مو می‌توان به طراحی و اصلاح خط رویش مو یا ترمیم آن اشاره کرد

بوتاکس

تزریق چندین باره افرادی که در کلینیک تزریق انجام داده‌اند را می‌توان نشانه مجموع چند عامل زیر دانست

  • کیفیت بالای مواد مصرف شده

  • تزریق اصولی توسط پزشک

  • قیمت مناسب

بوتاکس مسپورت و دیسپورت در کلینیک مورد استفاده قرار می‌گیرد که جزو بهترین انواع آن هستند

لیزر موهای زائد

امروز دغدغه اصلی افراد در استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد عدم سازگاری آن با پوست یا عملکرد ضعیف آن است جدیدترین دستگاه‌های لیزر را می‌توانید در درمانگاه ثامن جستجو کنید.

بوتاکس معده

یکی از روش‌های نوین کاهش وزن است که اخیراً مورد استفاده قرار می‌گیرد و بازدهی بسیار مناسبی نیز دارد در این روش بوتاکس به دیواره معده تزریق شده و باعث کاهش هضم غذا و احساس سیری می‌شود.

پکیج‌های زیبایی پوست یکی دیگر از خدماتی است که شما می‌توانید مجموعه کاشت مو بوتاکس یا لیزر موهای زائد را با تخفیف ویژه انجام دهید

نوبت دهی آنلاین پزشک در رشت

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خدمات کلینیک شبانه روزی ثامن با شماره ۰۱۳۳۲۳۰ تماس حاصل فرمایید یا وارد سایت samen-clinic.com شده و نوبت خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

Share