رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان خبر داد:

ثبت نام بیش از ۲ هزار دانش آموز در مدارس استثنایی گیلان

رقیه کریمی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گیلان گفت: از ابتدای فرآیند نام‌نویسی دانش آموزان تا امروز ۲ هزار و ۳۲ نفر در ۴۵ مدرسه استثنایی استان ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گیلان گفت: از ابتدای فرآیند نام‌نویسی دانش آموزان تا امروز ۲ هزار و ۳۲ نفر در ۴۵ مدرسه استثنایی استان ثبت نام کرده‌اند.

رقیه کریمی باتشریح فعالیت‌های انجام شده در استقبال از بهار علم و دانش اظهار داشت: تاکنون ۳۵۸ کلاس درس برای دانش آموزان با نیازهای ویژه مهیا شده است که این تعداد تا اول مهر به ۴۱۱ کلاس درس می‌رسد.

وی با اشاره به فعالیت ۴۵ مدرسه استثنایی در گیلان خاطرنشان کرد: ۳ مدرسه در شهرهای خشکبیجار، رحمت آباد و بلوکات و ناحیه یک رشت امسال برای اولین بار آغاز به کار می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گیلان با اشاره به واگذاری فرآیند رفت و آمد دانش آموزان به شهرداری‌ها خاطرنشان کرد: براساس قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور (بند د تبصره ۵) وظیفه حمل و نقل دانش آموزان رایگان و برعهده شهرداری‌ها است.

کریمی با بیان فعالیت ۷۷۰ پرسنل در اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان اظهار داشت: این رقم، گروه معلمان، توان بخشی، فیزیوتراپ، شنوایی سنج، مدیران، معاونان و… را شامل می‌شود.

Share