نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

تلاش می کنیم تبدیل وضعیت ایثارگران احیا و به نتیجه برسد | فرزندان ایثارگران منتظر و نگران تبدیل وضعیتشان هستند

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس گفت: برازنده ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا نیست که با بی توجهی و اجرایی نشدن برخی از قوانین ایثارگری مورد بی مهری قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، محمد رضا احمدی سنگری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجلس یازدهم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را شروع کرده است، اظهار کرد: این موضوع باید در سال جاری هم تداوم پیدا می‌کرد و لغو آن به هر دلیلی قابل قبول نیست.

احمدی سنگری افزود: نامه با امضا بیش از یکصد نماینده مجلس خطاب به دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی تهیه شده و در آن موضوع اهمیت قانون تبدیل وضعیت ایثارگران گوشزد شده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا، آزادگان و رزمندگان حق بزرگی بر گردن ما دارند و برازنده آنها نیست که با بی‌توجهی و اجرایی نشدن برخی از قوانین ایثارگری مورد بی مهری قرار گیرند، بیان کرد: لغو این قانون اشتباه است و هنوز بسیاری از فرزندان ایثارگران منتظر و نگران تبدیل وضعیت خودشان هستند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ اضافه کرد: تلاش می‌کنیم مجلس یازدهم این موضوع را به عنوان اولویت مورد تجدید نظر قرار دهد و موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران احیا و به نتیجه برسد.

Share