پس از سال‌ها مشکلات زباله‌سوز حل می‌شود؟!

تعهد جدید شرکت TTS برای احداث زباله سوز رشت؛ ۲/۵ تا ۳ سال پس از تزریق بودجه!

احداث سوله کارخانه زباله سوز رشت در محل شرکت کود آلی گیلان مراحل پایانی را طی می‌کند و با فعالیت این کارخانه حجم بسیاری از معضل پسماند رشت برطرف می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه پیگیری حل و فصل جذب اعتبارات کارخانه زباله سوز با حضور رحیم شوقی شهردار رشت، مسعود احمدی مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، مدیرعامل پسماند شهرداری رشت و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری TTS در تهران برگزار شد.

آنطور که روابط عمومی شهرداری رشت اعلام کرده، در سایه اتحاد و همدلی مسئولان استانی، استاندار، نمایندگان گیلان به ویژه شهرستان رشت در مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت در جذب اعتبارات ملی برای احداث کارخانه زباله سوز رشت حائز اهمیت بوده و در این راستا مدیران شرکت TTS متعهد شدند پس از تزریق بودجه موردنیاز در مدت حدود ۲/۵ تا ۳ سال کارخانه زباله سوز را راه اندازی کنند.

احداث سوله کارخانه زباله سوز رشت در محل شرکت کود آلی گیلان مراحل پایانی را طی می‌کند و با فعالیت این کارخانه حجم بسیاری از معضل پسماند رشت برطرف می‌شود.

جلسه بررسی روند سرمایه گذاری حوزه پسماند، زیست توده و بیوگاز لندفیل سراوان با حضور شهردار رشت

جلسه بررسی روند سرمایه گذاری حوزه پسماند، زیست توده و بیوگاز مرکز دفن لندفیل سراوان با حضور رحیم شوقی شهردار رشت و علیرضا پرنده مطلق معاون فنی و مهندسی ،مدیرعامل پسماند شهرداری رشت و همچنین مدیرکل زیست توده ساتبا در محل سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق وزارت نیرو در تهران برگزار شد.

اجرای کاور و پوشش و همچنین حفر تعدادی چاه در لندفیل سراوان به منظور استحصال گاز متان برای تولید برق در جلسه مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

رایزنی در راستای تامین اعتبارات و راهکارهای ایجاد جذابیت برای ورود سرمایه گذار در اجرای پروژه تولید برق لندفیل سراوان رشت از جمله موضوع هایی بود که با حضور کارشناسان و مسئولان کشوری بررسی شد.

Share