آستارا به زیر آب رفت؛

تخریب پل سیبلی بر اثر وقوع سیل و انسداد محور تالش به آستارا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پل بزرگ روستای سیبلی بر اثر بارش شدید باران و وقوع سیل از  سمت آستارا به تالش تخریب شده و تردد جریان ندارد و این موضوع باعث ترافیک شدید در پلیس راه آستارا به سمت تالش شده است.

به گفته محمد رضا شهاب زاده فرماندار بندر آستارا تلاش برای بازگشایی مسیر ادامه دارد و شهروندان و مسافران از تردد در این محور اکیدا خوداردی کنند.

امیر مرادی مدیرکل مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز با اشاره به بارش شدید باران در آستارا اظهار کرد: در طی پنج ساعت از بامداد گذشته شاهد بارش ۲۶۵ میلی متری باران در آستارا و به ویژه در منطقه لوندویل بودیم که این‌ امر منجر به سیلابی شدن رودخانه و ایجاد سیلاب شد.

وی با اشاره به منع تردد خودرو در جاده اصلی لوندویل آستارا به دلیل بارش‌های باریده شده، تصریح کرد: حجم بارش باران در منطقه بسیار زیاد و سیل‌آسا بوده و به دلیل طغیان شدن رودخانه بخشی از آب به روی جاده آماده است، لذا و به منظور حفظ سلامتی مردم و با هماهنگی با نیروی انتظامی منع ترافیک و تردد خودرو در جاده اصلی لوندویل آستارا ممنوع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه تردد از پل جایگزین آستارا در حال انجام است، بیان کرد: پس از تخریب بخشی از پل سیبلی آستارا و با هماهنگی‌های صورت گرفته، تردد خودرو در پل جایگزین در حال انجام بوده و تا ساعات آینده شرایط به حال عادی باز خواهد گشت.

Share