دومین واسط پستی در آینده نزدیک آماده ارائه خدمات خواهد بود

نخستین همایش «رشد کسب و کارهای آنلاین با تکیه بر خدمات پست» برگزار شد

هوشنگی با توجه به ظرفیت‌های فراوان کسب و کارهای خرد و تولید کنندگان محصولات بومی در گیلان، بازار الکترونیک شرکت ملی پست را بازاری به وسعت کل ایران دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نخستین همایش «رشد کسب و کارهای آنلاین با تکیه بر خدمات پست» به ابتکار اداره کل پست گیلان برگزار شد.

محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان در این همایش که با مشارکت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان گیلان و با حضور شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه، مهارت آموزان آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و فعالان حوزه تجارت الکترونیک برگزارشد، هدف از برگزاری این همایش را گسترش مهارت و فنون راه اندازی کسب و کارهای دیجیتال با بهره گیری از توان لجستیک شرکت ملی پست دانست و اظهار داشت: شرکت‌های واسط پستی متعددی در کشور فعال هستند که به همت پست گیلان و با مشارکت شرکت‌های فناورانه؛ نخستین پلتفرم واسط پستی در استان به منظور تسهیل ارائه خدمات به کسب و کارهای فعال در حوزه تجارت الکترونیک راه اندازی شده و دومین واسط پستی نیز در آینده نزدیک آماده ارائه خدمات خواهد بود.

وی با توجه به ظرفیت‌های فراوان کسب و کارهای خرد و تولید کنندگان محصولات بومی در گیلان، بازار الکترونیک شرکت ملی پست را بازاری به وسعت کل ایران دانست که فعالان حوزه کسب و کار‌ها می‌توانند با بهره گیری از این ظرفیت گسترده نسبت به ارسال تولیدات ومحصولات خود به اقصی نقاط ایران و جهان اقدام نمایند.

 در ادامه این همایش؛ کارگاه آموزشی نحوه فعالیت در بازارهای الکترونیک، گسترش فعالیت‌های کسب و کار از طریق رسانه‌های اجتماعی و همچنین مهارت‌های بازاریابی الکترونیکی و جذب مشتری برگزار شد.

گفتنی است؛ محمد هادی حبیبی ماچیانی مدیرکل آموزشگاه‌های آزاد و مشارکت‌های مردمی سازمان فن و حرفه‌ای کشور و کاظم‌ پور نصیری مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان گیلان از مهمانان این همایش بودند.

Share