در دیدار مدیرکل پست گیلان و شهردار بندرکیاشهر عنوان شد؛

چاپ و رونمایی تمبر اختصاصی مربوط به تولیدات و محصولات مختص هر شهر گیلان

محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان در راستای هم افزایی با شهرداری‌های استان به منظور بروزرسانی و تمکیل پایگاه داده اطلاعات مکانی GNAF، با مرتضی عاطفی شهردار بندرکیاشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان در راستای هم افزایی با شهرداری‌های استان به منظور بروزرسانی و تمکیل پایگاه داده اطلاعات مکانی GNAF، با مرتضی عاطفی شهردار بندرکیاشهر دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل پست استان گیلان در این نشست با اشاره به اهمیت اجرایی شدن پروژه GNAF به منظور فراهم کردن بستر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن، خواستار همکاری شهرداران و سایر نهادی ذی ربط برای پیاده‌سازی این پروژه ملی در سطح استان شد.

هوشنگی مهمترین مزایای استفاده از پایگاه داده مکانی برای شهرداری‌ها را توسعه متوازن در مدیریت شهری و ایجاد زیر ساخت لازم برای تسریع در ممیزی املاک و توسعه درآمدهای پایدار دانست.

وی با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز پروژه بهنگام‌سازی داده‌های مکانی و نصب پلاک‌های کدپستی هوشمند در شهر منجیل افزود: نصب پلاک‌های کدپستی با بارکد QR ضمن ایجاد نشانی استاندارد، امکان استفاده سایر دستگاه‌ها برای ارائه خدمت به ذینفعان خود را فراهم خواهد کرد.

هوشنگی در ادامه به ظرفیت‌های گسترده بندر کیاشهر در زمینه تولیدات مرغوب کشاورزی نظیر بادام و برنج اشاره کرد و از آمادگی پست گیلان برای ایجاد بازار الگویی با همکاری صنوف و فعالان حوزه کسب و کار دیجیتال در این منطقه خبر داد.

مدیر کل پست گیلان خاطر نشان ساخت: چاپ و رونمایی تمبر اختصاصی مربوط به تولیدات و محصولات مختص هر شهر می‌تواند در جهت برندسازی و ایجاد ظرفیت‌های تبلیغی مورد استفاده قرار گیرد.

مرتضی عاطفی شهردار کیاشهر در این دیدار با ابراز علاقه بابت گسترش همکاری‌های فی مابین، ضمن تبیین ظرفیت‌های فرهنگی و تولیدی بندرکیاشهر به ویژه در شیلات و محصولات فرآوری شده دریایی افزود: اقدامات خوبی توسط شهرداری و مجموعه شورای اسلامی کیاشهر برای برندسازی محصولات ویژه این شهر در حال انجام است که امیدواریم بتوانیم با همکاری پست گیلان نسبت به ارسال تولیدات این منطقه اقدام نماییم.

عاطفی با بیان اینکه مردم بندرکیاشهر از ظرفیت‌های غنی فرهنگی برخودار هستند خواستار توسعه همکاری با پست گیلان جهت برگزاری نمایشگاه تمبر با موضوعات مختلف فرهنگی و مذهبی شد.

وی از آمادگی شهرداری بندرکیاشهر برای انعقاد توافق نامه با پست گیلان با محوریت تکمیل و بهنگام‌سازی اطلاعات کدپستی، نامگذاری معابر فاقد نام و نصب پلاک‌های کدپستی هوشمند در کیاشهر خبر داد

Share