سرپرست فرمانداری بندر آستارا خبر داد:

افتتاح ۸۶ پروژه با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومانی در آستارا به مناسبت هفته دولت

نماینده عالی دولت در آستارا آستارا با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان، مجموع پروژه‌های این شهرستان در هفته دولت را ۸۶ مورد دانست و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان در هفته دولت با حضور مقام‌های مسئول به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و هنر و شهدای دولت اظهار کرد: هفته دولت، فرصت مناسبی برای انعکاس اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به مردم است و در هفته دولت تلاش می‌شود با انعکاس اقدامات و فعالیت‌ها، مردم از عملکرد دولت مطلع شوند.

محمد رضا شهاب زاده گفت: با انعکاس اقدامات و فعالیت‌ها، روحیه کار، تلاش و امیدواری در جامعه بالا می‌رود لذا در هفته دولت، تمام ارکان و مسئولان دولت سیزدهم در شهرستان باید پای کار آمده و فعالیت‌های صورت گرفته به‌خوبی به مردم منعکس شود.

شهاب زاده موضع کشورمان در برابر غرب و آمریکا را قدرتمندانه دانست و بیان کرد: افزایش تحریم‌ها چیزی به غیر از تحریم منطق نبوده و این جزعدم پاسخگویی منطقی در دیپلماسی نیست و امروز جمهوری اسلامی ایران نسبت به ۴۴ سال گذشته بسیار رو به جلو بوده و در عرصه‌های تکنولوژی، فناوری و سلولهای بنیادی و دیگر حوزه‌ها حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به توان و ظرفیت‌های علمی کشور بیان کرد: این از برکات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری بوده و همچنین مردمی که پایه‌های انقلاب هستند و به طور جهادی اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به همه جهانیان نشان داده اند.

وی توان و ظرفیت این شهرستان در تمام حوزه‌ها را بسیار ویژه دانست و عنوان کرد: مسئولین باید ظرفیت آستارا را دریافته، شناخته و بهره برداری کنند.

نماینده عالی دولت در آستارا آستارا با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان، مجموع پروژه‌های این شهرستان در هفته دولت را ۸۶ مورد دانست و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان در هفته دولت با حضور مقام‌های مسئول به بهره برداری رسیده و این طرح‌ها در حوزه‌های عمران شهری و روستایی، مخابرات، مسکن محرومین روستایی، آب‌رسانی روستایی، بهداشت و درمان، برق، زیرساخت ورزشی، گازرسانی روستایی، مسکن ملی، کارآفرینی و اشتغالزایی را شامل می‌شود و انشاالله برای دهه فجر سال جاری نیز طرح‌های متفاوتی به بهره‌برداری کامل رسیده و افتتاح می‌شوند.

شهاب زاده افزود: شعار هفته دولت امسال؛ «دولت مردم» تعیین شده است، عنوان تعیین شده برای روز پنجشنبه ۲ شهریور ماه، «دولت مردم؛ دیپلماسی هوشمند و عزتمند»، برای روز جمعه ۳ شهریور ماه، «دولت مردم؛ ایمان و امید» و برای روز شنبه ۴ شهریور ماه، «دولت مردم؛ بهره وری و رشد تولید» می‌باشد.  عنوان روز یکشنبه ۵ شهریور ماه، «دولت مردم؛ کارآمدی و پیشرفت عادلانه»، روز دوشنبه ۶ شهریور ماه، «دولت مردم؛ عدالت، شفافیت و مبارزه با فساد» و روز سه شنبه ۷ شهریور ماه، «دولت مردم؛ نظارت عمومی، پاسخگویی و تبیین» تعیین شده است.  آخرین روز هفته دولت، چهارشنبه ۸ شهریور ماه هم، «دولت مردم؛ تحول مردم پایه» نام گرفته است.

به گزارش دیارمیرزا شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غربی‌ترین نقطه استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار داشته و ۱۸ و نیم کیلومتر نوار ساحلی، ۱۵ کیلومتر مرز دریایی و ۳۲ کیلومتر مرز خاکی با جمهوری آذربایجان دارد.

Share