آموزش و پرورش اعلام کرد؛

گشایش ۳۳ پایگاه انتخاب رشته کنکور در گیلان از ۳۱ مرداد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد: ۳۳ پایگاه انتخاب رشته کنکور از ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور آماده ارائه خدمات کنکور به دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن پیراولیا، با اشاره به گشایش مراکز انتخاب رشته کنکور در استان از سه شنبه آینده، اظهار کرد: با توجه به اعلام نتایج کنکور، ۳۳ مرکز انتخاب رشته کنکور سراسری از زمان اعلام نتایج تا ۴ شهریور آماده ارائه خدمات روان شناختی و مشاوره با استفاده از نرم افزار مورد تأییدِ آموزش و پرورش است.

وی افزود: انتخاب رشته رایانه ای با کمک بیش از ۱۳۴ مشاور با تجربه و متخصص آموزش و پرورش گیلان با اجرای آزمون های شخصیت و تیپ شناسی به صورت انفرادی از زمان اعلام نتایج تا مهلت قانونی در مراکز وابسته به آموزش و پرورش انجام می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه بیش از ۲۹ هزار نفر از استان گیلان در کنکور سراسری امسال شرکت کردند، یادآور شد: داوطلبان انتخاب رشته می توانند تا روز شنبه ۴ شهریور با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت انتخاب رشته تحصیلی خود اقدام کنند.

پیراولیا درباره هزینه انتخاب رشته کنکور گفت: هزینه انتخاب رشته براساس نرخ مصوب دولتی در شهرهای کوچک و بزرگ متغیر است و نسبت به مراکز انتخاب رشته در مراکز آزاد تا ۵۰ درصد هزینه ها کمتر است. وی افزود: داوطلبان می توانند از ساعت ۸ تا ۲۰ در روزهای اعلام شده به مراکز انتخاب رشته مطابق پیوست زیر مراجعه کنند.

Share