همه چیز درباره قرص ماشین ظرفشویی Fairy

به منظور اطمینان از خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری اصل می توان از فروشگاه های اینترنتی معتبر استفاده کرد.

قرص ماشین ظرفشویی فیری چیست؟

به منظور شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی میتوان از ژل، پودر یا قرص استفاده کرد. اغلب ژل برای شستشوی حجم کم ظروف در فاصله زمانی کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد و از پودر نیز به دلیل قیمت مناسب تر در مقایسه با قرص می توان به دفعات استفاده کرد، اما از قرص ماشین ظرفشویی برای شستشوی حجم بالای ظروف استفاده می شود. یکی از بهترین قرص های ماشین ظرفشویی، قرص فیری است. قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه ای و اصل یکی از بهترین قرص های ماشین ظرفشویی به شمار می رود. این قرص در سه مدل جار، پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس در بازار موجود است که هر کدام قدرت چربی زدایی و لکه برداری متفاوتی دارند. قرص ماشین ظرفشویی فیری جار به منظور شستشوی ظروف در مدت زمانی کوتاه کاربرد دارد. این مدل در مقایسه با دو مدل دیگر قدرت چربی زدایی کمتری دارد. قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل پلاتینیوم قدرت چربی زدایی بالاتری داشته و در هر بار شستشوی ظروف، علاوه بر لکه برداری سبب زدودن هرگونه چربی و رسوب داخل ماشین ظرفشویی شده و از این طریق عمر ماشین ظرفشویی را افزایش می دهد. قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینیوم پلاس مطابق با نام خود، قدرت پاک کنندگی و چربی زدایی چند برابری داشته و سبب درخشندگی بالای ظروف می شود. به دلیل قدرت چربی زدایی بالا، جهت شستشوی ظروف حساس و کریستالی از این قرص استفاده نمی شود،زیرا سبب ایجاد خط و خش و آسیب به ظروف می شود. تمامی محصولات معرفی شده قرص ماشین ظرفشویی فیری دارای پوشش پلاستیکی هستند که در زمان شستشو نیازی به جدا کردن این پوشش پلاستیکی نبوده و قدرت حلالیت زیادی در آب دارند.

از کجا بفهمیم قرص ظرفشویی فیری اصل است؟

در صورتی که قرص ماشین ظرفشویی فیری اصل خریداری شود، علاوه بر اطمینان از بهترین شستشو می توان اطمینان داشت که در هر برا استفاده رسوبات از ماشین ظرفشویی پاک شده و طول عمر مفید ماشین ظرفشویی نیز افزایش می یابد. با استفاده از پارامترهایی می توان قرص ماشین ظرفشویی فیری اصل را از تقلبی تشخیص داد. برخی از این موارد عبارتند از:

  • شکل ظاهری : قرص ماشین ظرفشویی فیری از سه قسمت تشکیل شده است. قسمت رنگی که وظیفه جلادهندگی ظروف را بر عهده دارد. قسمت ژلاتینی قرص چربی زدایی از ظروف را انجام می دهد و قسمت سوم که قسمت پودری است جهت شستشوی بهتر ظروف مورد استفاده قرار می گیرد. قرص ماشین ظرفشویی فیری اصل علاوه بر نرم بودن می بایست دارای سه قسمت ذکر شده نیز باشد.
  • رنگ و فرم قرص: هرگونه تغییر رنگ و یا شکستگی در قرص ماشین ظرفشویی فیری می تواند نشانه ای از غیر اصل بودن کالا باشد.
  • میزان کف تولید شده و رایحه قرص: اغلب قرص ماشین ظرفشویی فیری اصل کف زیادی تولید کرده و البته بو و رایحه کمی دارد.
  • کیفیت در بسته بندی: قرص فیری اغلب بسته بندی مناسب و باکیفیت داشته و تعداد قرص موجود در بسته بندی های مختلف، متفاوت خواهد بود.

به منظور اطمینان از خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری اصل می توان از فروشگاه های اینترنتی معتبر استفاده کرد. قرص فیری اصل اگرچه مقداری قیمت بالاتر دارد، اما به نسبت کیفیت بالاتری داشته و علاوه بر پاک کنندگی بالای ظروف، چربی زدایی و لکه برداری و جلادهندگی آنها، سبب رسوب زدایی ماشین شده و طول عمر ماشین ظرفشویی را نیز افزایش می دهد. همچنین به منظور اطمینان از اصل بودن قرص ماشین فیری می توان به خرید این محصول از نمایندگی های مجاز این محصول در سراسر ایران استفاده کرد.

مزایای استفاده از قرص ظرفشویی

قرص ماشین ظرفشویی فیری اصل و ترکیه ای دارای مزایای زیر است:

  • قدرت پاک کنندگی،چربی زدایی و جلا دهندگی بالا
  • عدم نیاز به استفاده از جلادهنده به صورت جداگانه به دلیل وجود ترکیبات جلا دهندگی در قرص ماشین ظرفشویی فیری
  • کیفیت بالا و به تناسب قیمت مناسب
  • عدم نیاز به جدا کردن پوشش پلاستیکی جهت هر بار استفاده به دلیل حلالیت بالای این پوشش در آب
  • قدرت رسوب زدایی داخل ماشین و فیلترهای ظرفشویی پس از هر بار استفاده که علاوه بر رسوب زدایی و ایجاد بویی مناسب سبب افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی می شود.
  • قدرت چربی زدایی و پاک کنندگی بسیار بالا به خصوص مدل قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینیوم پلاس به منظور از بین بردن هرگونه لکه و چربی از روی ظروف
  • عدم نیاز به پیش شستشو موقع استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فیری
  • بسته بندی های متفاوت و با کیفیت در تعداد متفاوت

Share