رئیس اداره پارک ملی بوجاق خبر داد:

مهار آتش سوزی در بیش از ۲۰۰۰ مترمربع اراضی پارک ملی بوجاق

رئیس اداره پارک ملی بوجاق گفت: آتش سوزی که روز گذشته در پارک ملی بوجاق کیاشهر رخ داد، بیش از ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی پارک‌ملی بوجاق را دچار حریق کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احسان باقری پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آتش سوزی که روز گذشته در پارک ملی بوجاق کیاشهر رخ داده بود، مهار شد و شخص آتش افروز پس از شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: در پی وقوع این آتش سوزی در پارک ملی بوجاق، مامورین یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی بوجاق بلافاصله در محل حاضر شدند و عملیات خاموش کردن آتش را شروع کردند و شعله آتش به طور کامل مهار و خنک سازی شد.

باقری پور خاطرنشان کرد: در این عملیات که در کنار محیط بانان، چندتن از نیروهای مردمی و مامورین آتش نشانی حضور داشتند، بیش از ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی پارک‌ملی بوجاق دچار حریق شد.

وی افزود: عملیات اطفای حریق با استفاده از ادوات موجود در اداره پارک ملی بوجاق آغاز شد که با توجه به شدت حریق واحتمال گسترش به نواحی دیگر باهماهنگی انجام شده و حضور به موقع آتش نشانی و همراهی مسئولین محلی و اهالی منطقه آتش سوزی به صورت کامل مهار شد.

رییس پارک ملی بوجاق از مردم و اهالی خواست در صورت بروز چنین حوادثی مراتب را به اداره محیط زیست با شماره ۱۵۴۰ اطلاع رسانی کنند.

Share