مدیرعامل آب منطقه ای گیلان:

مخزن ۲ هزار متر مکعبی رحیم آباد آماده بهره برداری است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان از تکمیل و آماده بهره برداری بودن مخزن ۲ هزار متر مکعبی، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب رحیم آباد رودسر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وحید خرمی اظهار کرد: هدف از اجرای پروژه احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ به ظرفیت یکصد مترمکعب را انتقال آب از محل تصفیه خانه طول لات به مخزن ۲ هزار مترمکعبی و خط انتقال و اتصال به شبکه توزیع شهر برای تامین آب آشامیدنی و فشار مناسب شهر رحیم آباد عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده که ارزش کنونی آن بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال می‌باشد، اظهار داشت: این پروژه از سال ۹۷ آغاز شده و اکنون به پایان رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان مخزن ۲ هزار متر مکعبی، احداث ایستگاه پمپاژ، لوله‌گذاری و خط انتقال رفت و برگشت (خط انتقال رفت از ایستگاه پمپاژ به مخزن ۲ هزار مترمکعبی و خط انتقال برگشت از مخزن ۲هزار متر مکعبی برای اتصال به شبکه شهر رحیم آباد) و لوله سرریز مخزن با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن به طول سه هزار و۴۶۰ متر و احداث حوضچه‌ها در مسیر لوله‌گذاری و شیرهای فشارشکن از جمله اقدامات انجام شده برای اجرای این پروژه بوده است.

وی احداث اتاق نگهبانی، محوطه‌سازی، فنس کشی و نصب شیرآلات را از دیگر اقدامات انجام شده برای تکمیل این پروژه ذکر کرد.

Share