شهردار کومله خبر داد؛

طرح جامع و تفصیلی شهر کومله ابلاغ شد | چشم‌انداز این طرح ده‌ساله است

شهردار کومله با قدردانی از اعضای شورای پنجم و ششم کومله بیان کرد: طرح جامع و تفصیلی شهر کومله با امضاء استاندار به شهرداری کومله ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، منوچهر مهدی‌پور شهردار کومله در گفتگو با دیارمیرزا در مورد آخرین وضعیت طرح جامع شهر کومله اظهار کرد: طرح هادی  شهر کومله سال ۹۳ به اتمام رسید و مطالعات مشاور طرح جامع و تفصیلی شهر کومله از سال ۹۴ آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه برای تصویب طرح جامع و تفصیلی شهر کومله فراز و نشیب‌های زیادی را طی کردیم، گفت: این طرح در آذر ماه سال گذشته در شورای عالی برنامه ریزی کشور تصویب شد و استعلامات مربوط به راه و شهرسازی نیز انجام شد و در نهایت با امضاء استاندار به شهرداری کومله ابلاغ شد.

شهردار کومله با قدردانی از اعضای شورای پنجم و ششم کومله بیان کرد: چشم‌انداز طرح‌های جامع و تفصیلی ده‌ساله است و سعی داریم ایرادات و مسائلی که در این طرح دیده شده در کمیسیون‌ها بررسی و رفع کنیم.

مهدی‌پور افزود: در هر باز بینی یک سری امتیازاتی به شهرداری‌ها داده می‌شود در این طرح جامع نیز دیده شده است و انتظار می‌رود که درآمدزایی خوبی برای شهر داشته باشیم.

Share