‌نیروهای امنیتی ضارب ‌را دستگیر کردند

سپاه کربلا: شهادت ‌‌یک بسیجی در تنکابن

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا از عروج شهادت گونه «حامد لرز غلامی» خبر داد و گفت: وی توسط یک خودروی مشکوک زیرگرفته شد و به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ علی ابراهیمی گتابی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام عزاداری از عروج شهادت گونه بسیجی حافظ امنیت «حامد لزر غلامی» اهل شیرود تنکابن خبر داد و گفت: بامداد امروز سه شنبه ۲۴ مردادماه برادر بسیجی حامد لزر غلامی از بسیجیان حوزه امام علی (ع) شهر شیرود در قالب تور ایست و بازرسی که با مجوز شورای تأمین شهرستان انجام شده بود و در برای تأمین امنیت مردم، بوسیله یک خودروی سواری مشکوک زیر گرفته شد که به دلیل شدت جراحات وارده دعوت حق را لبیک گفت.

مسئول روابط عمومی سپاه کربلا به تشریح این حادثه پرداخت و افزود: این حادثه در مقابل امامزاده سید حسین (ع) شیرود اتفاق افتاد و برادر بسیجی مدافع امنیت حامد لرز غلامی پس از اعلام ایست به خودروی مشکوک و علائم هشدار دهنده، توسط این خودرو زیر گرفته و دچار مصدومیت شدید شد.

سرهنگ ابراهیمی گتابی اضافه کرد: عوامل اورژانس منطقه فوری وی را به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل کردند اما به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

سخنگوی سپاه کربلا تصریح کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه، ضارب توسط نیروهای امنیتی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ ابراهیمی در پایان گفت: مردم قدر شناس ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که برای تأمین و حفظ امنیت جامعه چه خون‌هایی ریخته شد و چه شهدایی تقدیم به انقلاب شد.

Share