استاندار گیلان؛

رسانه‌ها تبیین کننده راهبردهای دولت با نقدی خیرخواهانه باشند

استاندار گیلان با اشاره به هجمه های همه جانبه دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی ایران، مقابله با این نبرد را نیازمند اتخاذ راهبرد هوشمند رسانه‌ای دانست و گفت: رسانه‌ها با بیان شفاف خدمات دولت و اقدامات انجام شده و در عین حال نقد خیرخواهانه در جامعه امید و اطمینان‌افزایی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی ظهر امروز (شنبه) در نشست هماهنگی بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان و متولیان و اعضای هیات رئیسه خانه مطبوعات گیلان برگزار شد، با گرامیداشت این روز و یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی، خبرنگاران را جهادگران عرصه فرهنگ دانست که هوشمندانه و آگاهانه، در عرصه «جهاد تبیین» نقش آفرینی روشنگرانه می‌کنند، افزود: انتظار دارم تمام دستگاه‌ها و نهادهای استان، قدرشناسی، همراهی و حمایتی همه جانبه از این عزیزان انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید با تأسی از رویکرد و الگوی حسینی، روز خبرنگار امسال که مصادف با این ایام شده، فرصتی مغتنم برای قدرشناسی از این جهادگران عرصه فرهنگ باشد، گفت: انتظار است جامعه رسانه، با ترسیم افق‌هایِ روشنِ پیش روی توسعه ایران اسلامی و گیلان عزیز، روایتی صواب از جهت‌گیری‌‎ها، اقدامات، فعالیت‌ها و تصمیمات خدمتگزاران صادق مردم ارائه دهند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت و کشورمان تصریح کرد: ضمن آنکه در جبهه‌ای دیگر، درگیر جنگ نرم هستیم و مقابله با آن که دشمنان با ابزارهای رسانه‌ای برای تضعیف اعتماد مردم به خدمتگزاران خود به کار بسته اند؛ نیازمند راهبرد هوشمند رسانه‌ای است.

*رسانه‌ها تبیین کننده راهبردهای دولت با نقدی خیرخواهانه باشند

استاندار گیلان اضافه کرد: به‌جهت مرجع بودن رسانه‌های فعال و معتبر در استان گیلان انتظار است از یکسو به عنوان تبیین کننده راهبردهای دولت با نقدی خیرخواهانه به ایفای نقش بپردازند و از سوی دیگر در قامت بازوی مشورتی مدیران عمل کنند.

وی بر هم افزایی بیشتر متولیان فرهنگی استان با رسانه‌ها برای پیشبرد اهداف عالیه نظام و پیگیری اثربخش مطالبات بحق مردم تاکیدکرد و رسانه‌ها از جمله اعضای خانه مطبوعات گیلان را مشاوران امین استاندار و جز جدایی ناپذیر در استان برشمرد و خواستار توسعه فعالیت‌های این عرصه با تقویت روابط عمومی‌ها و نیز نگاه عمیق مسئولان به و جایگاه و اهمیت رسانه‌ها شد.

استاندار گیلان در این جلسه پس از شنیدن موضوعات مطروحه از سوی اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های گیلان، دستورات لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزاری برنامه‌های بزرگداشت روز خبرنگار و رفع دغدغه‌های موجود اصحاب رسانه استان را صادر کرد.

Share