فرمانده انتظامی فومن اعلام کرد؛

دستگیری جوان ۱۸ ساله به اتهام شعارنویسی و تبلیغ علیه نظام در فومن

فرمانده انتظامی فومن از دستگیری عامل فراخوان تجمعات غیرقانونی در این شهرستان خبر داد و گفت: پرونده قضایی برای متهم ۱۸ساله تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی فومن از دستگیری عامل فراخوان تجمعات غیرقانونی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «حمیدرضا فیضی» با اشاره به تشدید اقدامات همه جانبه مجموعه انتظامی برای برخورد برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی اظهار داشت: پلیس برابر قانون قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند.

وی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی فومن در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه شعارنویسی و تبلیغ علیه نظام به نفع گروه‌های معاند در این شهرستان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن با بیان اینکه پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی، هویت متهم این پرونده و مخفیگاه وی را شناسایی کرد، بیان داشت: متهم پرونده در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک دستگاه لپ‌تاپ، یک دستگاه حافظه جانبی، یک قوطی اسپری چسب، تعدادی برگه فراخوان به اغتشاش و اسناد و مدارک ارتباط وی با رسانه‌های معاند نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن در پایان به تشکیل پرونده برای متهم ۱۸ساله و معرفی وی به مرجع قضائی اشاره کرد از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت مجرمانه و انجام اقدامات ضد امنیتی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه فوریتی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share