طبق توافق با امید قهوه؛

داریوش هرمزی سرمربی چوکای تالش شد | برپایی اردوی آماده سازی در تهران

داریوش هرمزی پس از توافقات نهایی صورت‌ گرفته با عقد قراردادی هدایت تیم فوتبال چوکای تالش را برعهده گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرمربی جدید چوکای تالش سابقه حضور در تیم‌های فجرسپاسی شیراز، استقلال اهواز، فولاد خوزستان، استقلال ملاثانی، قشقایی شیراز، نود ارومیه و خلیج فارس ماهشهر را دارد.

این مربی سابقه صعود به همراه ۶ تیم از رقابت‌های لیگ دسته سوم به دوم و همچنین صعود به همراه سه تیم فجر، دیهیم اهواز و استقلال آبی ملاثانی از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول را در کارنامه دارد و فصل گذشته نیز توانست تیم خلیج فارس ماهشهر را در رقابت‌های لیگ یک حفظ کند.

طبق توافقات و هماهنگی‌های انجام شده بین امید قهوه مالک باشگاه چوکای تالش؛ تمرینات آماده‌سازی تیم چوکا با برپایی اردوی آماده سازی در تهران آغاز خواهد شد.

گفتنی است داریوش هرمزی سه سال قبل در حالی مقابل چوکا در ورزشگاه سردار جنگل به برتری ۲ بر یک با قشقایی شیراز دست پیدا کرد که سبزپوشان تالشی با فرشاد پیوس به دسته دوم سقوط کردند. این مربی حالا به تالش رفته تا ماموریت بازگرداندن چوکا به لیگ دسته اول را به انجام برساند.

گفتنی است طی هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی درباره خرید امتیاز یک تیم دسته اولی برای چوکا مطرح بود که درنهایت این امید هواداران تالشی با عدم توافق مسئولان شهر با پرویزی مالک خوشه طلایی ساوه به جایی نرسید.

Share