با حضور هواداران برگزار شد

معرفی فرشاد پیوس در قلعه عقاب‌ها | هواداران مهم‌ترین دلیل انتخاب چوکا توسط پیوس

مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال چوکا تالش با حضور بیش از ۱۲۰۰ تن از هواداران چوکا تالش در ورزشگاه پوریای ولی تالش برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم معارفه فرشاد پیوس سرمربی جدید چوکا تالش عصر روز جمعه با حضور بیش از ۱۲۰۰ تن از هواداران این تیم و محمود شکری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی در ورزشگاه پوریای ولی تالش برگزار شد.

سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شناخت کافی از چوکا و هواداران پرشور این تیم دارد، اظهار کرد: مدیران چوکا در سه فصل اخیر بارها باب مذاکره با بنده را گشوده و خواهان حضور بنده در این تیم بودند، چوکا شهری فوتبالی بوده و از هواداران پرشوری برخوردار است.

فرشاد پیوس با تأکید بر همگرایی مثبت بین وی و اعضای هیئت‌مدیره چوکا تالش افزود: هیئت‌مدیره چوکا ورزشی بوده و درک متقابلی از یکدیگر داریم، هدف چوکا صعود به لیگ دسته اول بوده و تجربه خود را برای نیل به این هدف در اختیار چوکا قرار می‌دهم، تیم‌های قدری در لیگ دسته دوم وجود داشته و صعود کار سختی است.

وی با بیان اینکه جلسه مثبتی به همراه شکری نماینده مردم چوکا در مجلس شورای اسلامی برگزار کرد، افزود: چوکا چندین فصل است برای حضور در سطح اول فوتبال ایران تلاش می‌کند و یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال کشورمان است.

سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش با تأکید بر اینکه همدلی مهم‌ترین رکن موفقیت یک تیم است، خاطرنشان کرد: سابقه صعود به همراه تیم‌های شهید قندی یزدی، خونه به خونه بابل و سپیدرود رشت را دارم و امیدوارم این تجربه با چوکا تکرار شود.

پیوس با اشاره به اینکه شناخت کافی از چوکا تالش دارد، بیان کرد: پیشنهادهای خوبی از سایر تیم‌ها به دستم رسیده بود ولی به دلیل هواداران پرشور چوکا، این پیشنهادات را رد کرده و به چوکا پیوستم.

تیم فوتبال چوکا تالش در فصل ۹۸-۹۹ تحت هدایت فرشاد پیوس در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال شرکت می‌کند، این تیم فصل گذشته از صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول بازماند.

Share