در ادامه اختلافات زوجین؛

جان سپردن مرد جوان با ضربات مشت زنش | جای گاز روی بدن همسر

اختلاف و درگیری فیزیکی میان یک زوج جوان باعث مرگ مرد جوان با ضربات مشت همسرش شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از همشهری آنلاین، این اتفاق حدود ساعت ‌۱۷ روز جمعه در شهر آبیز از توابع شهرستان زیرکوه رخ داد. آن روز مردی با اورژانس تماس گرفت و مدعی شد که یکی از اقوامش در خانه‌اش دچار حادثه شده و نفس نمی‌کشد. وقتی نیروهای اورژانس به محل حادثه رسیدند، کار از کار گذشته بود و مرد جوان جانش را از دست داده بود.

با این حال، وی به بیمارستان منتقل و در آنجا مشخص شد که روی بدن متوفی رد دندان و روی سر وی شکستگی و خراش دیده می‌شود.

در این شرایط ماجرا به قاضی کشیک گزارش شد و به دستور وی تیمی از مأموران راهی بیمارستان شدند. وقتی معلوم شد که مرد جوان در جریان درگیری به قتل رسیده است، تحقیقات برای کشف راز جنایت آغاز و مشخص شد که مرد جوان در جریان درگیری با همسرش کشته شده است.

حجت‌الاسلام سیدهادی حسینی دادستان زیرکوه گفت: با دستگیری زن جوان، وی اعتراف کرد که بعد از مشاجره و درگیری با همسرش بر سر اختلافات خانوادگی، وی کنترلش را از دست داده و سر او به میز تلویزیون برخورد کرده و نقش زمین شده است.

به‌ گفته دادستان زیرکوه، پس از این حادثه همسر وی چند مشت به او می‌زند که در نهایت باعث مرگ شوهرش می‌شود.

وی ادامه داد: متهم به قتل و ۲ نفر دیگر که احتمال مشارکت آنان در قتل وجود دارد، اکنون در بازداشت به‌ سر می‌برند. متهم به قتل ۳۱ساله و مقتول ۳۵ساله هستند که دارای ۲فرزند بوده و احتمال می‌رود برادران زن هم در قتل مشارکت داشته‌اند اما هنوز در دست بررسی است.

دادستان زیرکوه گفت: هنوز پزشکی قانونی پاسخ قطعی درخصوص علت فوت نداده ولی احتمالا همان ضربه به سر باعث مرگ این مرد شده است.

Share