پیوستن بازیکنان جدید به سپیدرود؛

بازگشت پورصف شکن به سپیدرود پس از ۱۰ سال | پاکدل و شمخالی سپیدرودی شدند

میلاد پورصف شکن مهاجم کهنه کار سابق سپیدرود پس از  سال به تیم سرخ پوشان رشتی ملحق شد. نیما پاکدل و عرفان شمخالی پیراهن سپیدرود را در فصل جدید بر تن خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، میلاد پورصف شکن مهاجم کهنه کار سابق سپیدرود پس از  سال به تیم سرخ پوشان رشتی ملحق شد.

پورصف شکن ۳۴ ساله فوتبالش را از سپیدرود رشت آغاز کرد و با این تیم در لیگ دسته اول ایران به میدان و رفت پس از آن در سال ۹۲ از این تیم جدا شد و راهی نساجی مازندران گردید.

وی دو فصل قبل با تیم مس کرمان در لیگ دسته اول موفق شد به لیگ برتر صعود کند و در لیگ برتر با پیکان تهران حضور داشته و به جز آن در لیگ دسته اول با تیم های چادرملو یزد، نساجی، آلومنیوم، گلگهر و پارسه به میدان رفته و در لیگ دو پیراهن داماش و مس نوین رو با بر تن کرده است.

نیما پاکدل بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال اتحاد فومن به عضویت تیم سپیدرود رشت درآمد.

پاکدل ۳۲ ساله متولد رشت است و در پست مهاجم و وینگر چپ و راست بازی می کند و سابقه عضویت در تیم سپیدرود را نیز داشته است.

وی فصل گذشته در تیم اتحاد بهترین گلزن تیمش شده بود و به همراه شهرداری آستارا از لیگ دسته دوم به دسته اول صعود کرد و به جز آن سابقه بازی در تیم های شهرداری فومن، فولاد نوین اهواز و خوشه طلایی ساوه را نیز در کارنامه دارد.

عرفان شمخالی مهاجم فصل گذشته چوکای تالش پیراهن سپیدرود را در فصل جدید بر تن خواهد کرد.

شمخالی ۲۳ ساله است و در لیگ دسته اول و دوم در چوکای تالش عضویت داشته و فصل گذشته در لیگ دسته اول ۳ گل وارد دروازه حریفان کرده بود و به جز آن در لیگ دسته اول سابقه پوشیدن پیراهن شهرداری آستارا را نیز در کارنامه دارد.

Share