مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد؛

اصلاح و توسعه ۳ هزار متر شبکه توزیع آب شرب در سطح شهرستان رودبار

مازیار علی‌پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اظهار داشت: حدود ۳ هزار متر از شبکه توزیع آب شرب در سطح شهرستان رودبار اصلاح و توسعه یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حدود ۳ هزار متر از شبکه توزیع آب شرب در سطح شهرستان رودبار اصلاح و توسعه یافت.

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با اعلام این خبر بیان داشت: در پی حوادث و شکستگیهای متعدد در خطوط انتقال آب شرب شهرهای لوشان و منجیل، عملیات توسعه خط انتقال به طول هزار و ۲۰۰ متر لوله‌گذاری در شهر لوشان و هزار و ۷۰۰ متر در شهر منجیل شهرستان رودبار اجرایی شد.

مازیار علی‌پور تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از پروژه‌های اجرا شده در شهرستان رودبار، پس از وقوع زلزله سال ۱۳۶۹ به دلیل فوریت نیاز به اجرای پروژه ها، با کیفیت مناسبی اجرا نشده و در طول دوره بهره برداری ۳۰ساله از آن‌ها مشکلات متعددی برای شرکت و در برخی موارد برای مشترکین به همراه داشته است، لذا اصلاح خطوط انتقال، شبکه‌های موجود و بازسازی و ارتقاء تأسیسات آبرسانی شهرستان رودبار جزو اولویت‌های شرکت آبفای گیلان می‌باشد و برنامه ریزی‌های لازم جهت نیل به این هدف انجام شده است.

وی؛ از مردم عزیز رودبار به خصوص شهر منجیل و روستاهای اطراف خواست از آب شرب و تصفیه شده جهت آبیاری باغات زیتون استفاده نکنند، زیرا موضوع استفاده غیر شرب از آب سالم و بهداشتی موجب هدررفت بالای آب در این شهرها و روستاها شده است.

Share