اشتغال زایی و از بین بردن بیکاری در استان گیلان با راه اندازی خط تولید پر کن مایعات

شما میتوانید با داشتن یک محیط کوچک ( اندازه ی دستگاه پر کن مایعات) و یک دستگاه پرکن مایعات میتوانید یک خط تولید راه اندازی کنید.

پر کن مایعات

استان گیلان پتانسیل بالایی در زمینه اشتغال زایی جوانان دارد

گیلان یکی از استان های بزرگ در کشور ایران است که طبیعت زیادی دارد و بسیاری از افراد به این استان سفر میکنند بسیاری از جوانان به دلیل اینکه در تهران شغل های زیادی وجود دارد به شهر های بزرگ مهاجرت میکنند اما ما در این سایت به شما اشتغال زایی و کار آفرینی را به وسیله ی خط تولید پر کن مایعات به شما میگوییم تا با داشتن یک محیط کوچک صاحب کار شوید و بسیاری از جوانان را مشعغول کار کنید تا دیگر به شهر های بزرگ مهاجرت نکند برای اطلاعات بیشتر تا انتهای این سایت با ما همراه باشید.

چه راه کارهایی میتوان برای اشتغال زایی داد؟

بسیاری از شغل های وجود دارند که شما میتوانید آن ها را راه اندازی کنید اما هزینه ی بالایی برای کار آفرینی میخواهد اما ما به شما یکی از کارهایی که با قیمت ارزان تری نسبت به شغل های دیگر میگوییم تا بتوانید با داشتن یک محیط و مقداری پول این کار را راه اندازی کنید و بعد از مدتی مردم شهر خود را به خصوص جوانان را به همکاری دعوت کنید.

کار آفرینی با راه اندزای خط تولید دستگاه پر کن مایعات

همان طور که در قبل گفتیم یک کار آفرینی که شما میتوانید با کم ترین هزینه نسبت به شروع شغل های دیگر راه اندازی کنید خط تولید دستگاه پرکن مایعات است. وقتی اسم خط تولید می آید همه تصور یک شرکت یا یک محیط بزرگ برای آن تصور میکنند اما در واقعیت اینطور نیست  شما میتوانید با داشتن یک محیط کوچک ( اندازه ی دستگاه پر کن مایعات) و یک دستگاه پرکن مایعات میتوانید یک خط تولید راه اندازی کنید و بعد از مدتی کار جوانان استان گیلان را استخدام کنید تا  دیگر کجبور نباشند محل زندگی خود را به دلیل کار ترک کنند. یک نکته کلیدی وجود دارد که دستگاه پرکن مایعات به دو دسته تقسیم میشود که شامل:

  • دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک مایعات: شما با داشتن این دستگاه برای پر کردن مایعات باید یک نیروی کار داشته باشید و این دستگاه صفر تا صد کار را انجام نمیدهد.
  • دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات: این دستگاه صفر تا صد کار را خودش انجام میدهد و میتوانید بدون داشتن نیروی کار مایعات را پر کنید.

همان طور که میدانید مایعات به دو دسته تقسیم میشود میشود برای همین این دو دستگاه پر کن هر کدام از این مایعات باهم فرق میکند. این مایعات شامل:

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

دستگاه پرکن مایعات غلیظ از مکانیزم سیلندر پیستون بهره میبرد و در دو نوع اتومات و نیمه اتومات تولید میشود. در مدل نیمه اتومات این دستگاه اپراتور بطری محصولات را بر روی نوار نقاله گذاشته و نوار نقاله بطری ها را به سمت نازل های پرکن دستگاه هدایت میکند و در مدل رومیزی دستگاه که نوار نقاله وجود ندارد اپراتور بطری را در زیر نازل نگه داشته و نازل شروع به پرکردن بطری میکند، اما در مدل اتومات از سیستم سورتر استفاده میشود و قسمت درب بند اضافه میشود که بدون داشتن اپراتور عمل پر کردن مواد صورت میگیرد.

دستگاه پرکن مایعات رقیق

پر کن مایعات رقیق

 دستگاه پرکن مایعات رقیق مناسب مواد مایع با چگالی پایین می‌باشد. ویسکوزیته اینگونه مایعات پایین است و بسیار روان حرکت می‌کنند و به همین علت میتوان از وزن خود مواد جهت عملیات تزریق استفاده کرد. از مایعات رقیق می‌توان محلول های ضدعفونی ، آب معدنی ، نوشابه‌ها و بسیاری از محصولات دیگر را نام برد.

حالا که با دستگاه پر کن مایعات آشنا شده اید وقت آن رسیده است که  ۵ نوع ازپرفروش ترین دستگاه پرکن مایعات را برای شما بگوییم تا با دانستن آن ها هر کدام را که میخواهید خریداری کنید.

  1. دستگاه پرکن آب معدنی: آب معدنی یکی از مایعاتی است که فروش بسیاری دارد و شما با خرید این دستگاه میتوانید در زمان کوتاه به درآمد برسید.
  2. دستگاه پر کن ادکلن: این مایع یک مایع رقیق است که فروش بسیاری دارد شما میتوانید با خرید این دستگاه و داشتن یک محیط کوچک خط تولید دستگاه پرکن ادکلن را راه اندازی کنید.
  3. دستگاه پرکن مایع ظرفشویی: ستگاه پرکن مایع ظرفشویی یکی از پر فروش ترین مدل های دستگاه پرکن مایعمی باشد که با پرکردن انواع ظروف مایع ظرفشویی در سایزها و حجم های مختلف باعث سرعت بخشیدن به کار تولید کنندگان شده است .
  4. دستگاه پرکن مایعات گلاب: گلاب یک محصول پرفروش است که شما با داشتن  گلاب میتوانید خط تولید دستگاه پرکن گلاب را راه اندازی کنید البته این نکته رو هم در نظر بگیر که جنس و طعم گلاب نقش اصلی فروش شما را دارد.
  5. دستگاه پرکن عسل: شما میتوانید با خرید یک دستگاه پرکن عسل یک خط تولید راه اندازی کنید البته کیفیت عسل در فروش شما نقش اصلی را دارد.

از کجا میتوان خط تولید دستگاه پر کن مایعات سفارش داد؟

حالا وقت این رسیده است بعد آشنایی کامل با دستگاه پرکن مایعات و اسپری پر کن مایعات به شما بگوییم که این دستگاه را میتوانید از کجا تهیه کنید. خرید این دستگاه مهم ترین چیزی است که در کیفیت آن باید دقت زیادی بکنید یا از یک شرکت معتبر خریداری کنید شرکت ماشین سازی خدری یکی از شرکت های معتبر در زمینه فروش دستگاه پرکن مایعات و اسپری پر کن مایعات است که شما میتوانید با تماس با این شرکت این دستگاها را خریداری کنید برای اطلاعات بیشتر میتوانید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید یا به سایت ما ماشین سازی خدری سر بزنید.

جهت مشاوره در زمینه خرید انواع دستگاه پر کن مایعات با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۴۴۸۸۰۱۱ کارشناس فروش ماشین سازی خدری

۰۲۶۳۴۷۱۰۱۶۴ تلفن ثابت

آدرس : کرج،کمالشهر،سی متری صنعتکاران، کوچه ششم آیینی

وب سایت : khedrimachine.com

Share