با حمایت از پژمان و مازیار؛

گلایه های نماینده نیروی دریایی؛ آقای دنیامالی تا حالا کجا بوده؟!

نیروی دریایی ارتش از تصمیماتی که احمد دنیامالی نماینده مردم انزلی و رئیس هیأت‌مدیره باشگاه ملوان انزلی برای این تیم می‌گیرد، اظهار بی‌اطلاعی کرده و به این موضوع واکنش نشان داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیر دریادار محمد سلطان‌آبادی، رئیس هیأت‌فوتبال و معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص تصمیمات گرفته شده از سوی دنیامالی، باشگاه ملوان و کادر مدیریتی سابق این باشگاه حرف‌هایی به زبان آورد که  خلاصه آن از نظرتان می‌گذرد:

وعده ۱۰۰ میلیاردی

۳۰ درصد سهام ملوان برای نیروی دریایی و ۷۰ درصد دیگر آن مال مردم است. دو تن از اعضای هیأت‌مدیره باشگاه ملوان از نیروی دریایی هستند و اصولاً هر تصمیمی که گرفته می‌شود، باید به تصویب هیأت‌مدیره برسد. متأسفانه مسئولان نیروی دریایی از تصمیمات اتخاذ شده توسط آقای دنیامالی شوکه شده‌اند.

سؤال من این است که تا به حال آقای دنیامالی کجا بوده؟ ما فقط یک‌بار او را در جشن صعود ملوان از لیگ یک به لیگ برتر دیدیم که چند عکس تبلیغاتی گرفت و رفت. او در آن روز قول ۱۰۰ میلیارد تومان پاداش صعود ملوان به لیگ برتر را داده بود که در حد حرف بود و عملی نشد.

معمولاً سرمربی تیم را مدیرعامل انتخاب می‌کند نه رئیس هیأت‌مدیره. در کجای دنیا شما دیدید اول سرمربی انتخاب شود، بعداً هیأت‌مدیره تشکیل جلسه بدهد؟

جدایی پژمان و مازیار

پژمان نوری، مازیار زارع و اشکان پوررشید طی دو سال گذشته زحمات زیادی کشیدند و همیشه جلسات خیلی خوبی بین نیروی دریایی با آنها صورت می‌گرفت. پوررشید در فصلی که گذشت، ۱۰۰ میلیارد تومان برای تمام تیم‌های ملوان در رده‌های مختلف هزینه کرد و تمامی بدهی‌ها را هم پرداخت کرده است.

من خودم در نیروی دریایی تهران فعالیت دارم ولی طی دو سال مأموریتی که در نیروی دریایی انزلی داشتم، جو این شهر را به خوبی می‌شناسم. پژمان و زارع به شدت در بین مردم انزلی و هواداران ملوان محبوب هستند و مردم جدایی آنها از ملوان را قبول ندارند. مهدی تارتار مربی کاربلد و خوبی است ولی کار کردن در انزلی بسیار سخت و دشوار است.

تامین هزینه‌ها

ملوان فقط یک تیم در لیگ برتر نیست‌؛ ملوان تیم‌های دیگری هم دارد که باید ساپورت مالی شوند. چه کسی این کار را خواهد کرد؟ ملوان تیم بانوان دارد، در لیگ ۳ کشور و در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید هم تیم دارد و هزینه‌های این همه تیم را چه کسی تقبل می‌کند؟

ملون فصل پیش با کمترین هزینه نمایش خوبی در حضور تیم‌های پرهزینه لیگ برتری داشت و بالاتر از نساجی، صنعت‌نفت و… در جدول رده‌بندی قرار گرفت. بعد از استعفای زارع و پایان مأموریت پژمان نوری به عنوان مدیرعامل ملوان، آقای دنیامالی باید این دو را دعوت می‌کرد و دلیل کناره‌گیری آنها را جویا می‌شد اما اصلاً این کار را نکرد.

Share