پس از زیرسوال بردن تمامیت ارضی ایران؛

کنایه یک روزنامه به اظهارات علی اکبر ولایتی درباره روسیه!

نسـبت دادن سادگی به لاوروف که ۲۰ سال است وزیر امور خارجه روسیه است، و تمام مواضع ایران را در مسائل منطقه‌ای و بین المللی می‌داند، بسیار دور از واقعیت است آن هم از کسی که خودش سال‌ها وزیر امور خارجه کشورمان بوده و از ماهیت روس‌ها باخبر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  روزنامه جمهوری اسلامی با انتقاد از علی اکبر ولایتی، اظهارات او درباره اقدام روسیه به مشارکت در بیانیه نشست شورای همکاری خلیج فارس با این کشور را زیر سوال برد.

در ستون «صرفا جهت اطلاع» شماره امروز روزنامه جمهوری اسلامی، با اشاره به حواشی اخیر روس‌ها درباره ۳ جزیره ایرانی، آمده است: عجیب ترین موضعگیری در برابر همراهی وزیر خارجه روسیه با شورای همکاری خلیج فارس در زیر سوال بردن مالکیت ایران بر جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، سخنی است که دکتر علی اکبر ولایتی گفته است. وی گفت که روس‌ها در این زمینه سادگی کرده اند!

روزنامه جمهوری اسلامی ادامه داد: نسـبت دادن سادگی به لاوروف که ۲۰ سال است وزیر امور خارجه روسیه است، و تمام مواضع ایران را در مسائل منطقه‌ای و بین المللی می‌داند، بسیار دور از واقعیت است آن هم از کسی که خودش سال‌ها وزیر امور خارجه کشورمان بوده و از ماهیت روس‌ها باخبر است.

Share