مدیرکل پست گیلان؛

راهبرد اصلی پست گیلان توسعه خدمات لجستیکی و حمایت از کسب و کارهای خرد است

هوشنگی ضمن تبیین مزایای استفاده از پایگاه داده GNAF در مدیریت شهری، خواستار همکاری شهرداری رضوانشهر در جهت انطباق و اشتراک نقشه‌های پارسل‌بندی شده به منظور یکپارچه‌سازی داده‌های مکانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل پست استان گیلان با رضا رسولی شهردار رضوانشهر درخصوص بررسی نحوه ارائه خدمات پستی پیرامون بهنگام‌سازی اطلاعات املاک، نصب پلاک‌های کدپستی هوشمند، نامگذاری معابر فاقد نام و حمایت از کسب و کارهای خرد در شهر رضوانشهر با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

محمدحسین هوشنگی در این دیدار با اشاره به لزوم بروزرسانی بانک اطلاعات املاک به منظور استفاده در سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۴۰۵ اظهار داشت: با بهنگام‌سازی پایگاه داده املاک؛ طبقه‌بندی صنوف بر اساس نوع فعالیت امکانپذیر خواهد بود که با ایجاد ارتباط سامانه‌ای با شهرداری، انطباق نشانی استاندارد جهت صدور عوارض نوسازی و پروانه‌های ساختمانی تسهیل خواهد شد.

وی ضمن تبیین مزایای استفاده از پایگاه داده GNAF در مدیریت شهری، خواستار همکاری شهرداری رضوانشهر در جهت انطباق و اشتراک نقشه‌های پارسل‌بندی شده به منظور یکپارچه‌سازی داده‌های مکانی شد.

مدیر کل پست استان گیلان در ادامه با بیان اینکه راهبرد اصلی پست گیلان توسعه خدمات لجستیکی و حمایت از کسب و کارهای خرد و آنلاین شاپ‌ها می‌باشد، افزود: پست گیلان آمادگی دارد تا ضمن همکاری با مرکز مشاوره نوآوری و خلاقیت شهرداری رضوانشهر و فعالین حوزه کسب و کارهای دیجیتال در این شهر نسبت به ایجاد بازار الگویی و یکپارچه به نحوی که کلیه کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی در ذیل این بازار الکترونیکی به فعالیت بپردازند اقدام نماید.

وی ارائه خدمات لجستیکی به این بازار را مهمترین وظیفه پست دانست و اضافه کرد: با همکاری شهرداری و احصاء اطلاعات تعداد فروشگاه‌های فعال در این بازار، امکان اتخاذ تمهیدات لازم برای ارائه خدمات پستی به این بازار فراهم خواهد شد.

رضا رسولی شهردار رضوانشهر در این دیدار از پست بعنوان قدیمی‌ترین سازمان ارائه خدمات در جهان یاد کرد و افزود: شهرداری رضوانشهر آمادگی دارد به منظور تسهیل در انجام امور ممیزی املاک، نسبت به همکاری با پست گیلان جهت انجام فرآیند بروزرسانی پایگاه داده املاک همکاری نماید.

وی از آغاز به کار مرکز مشاوره خلاقیت شهرداری رضوانشهر برای یکپارچه‌سازی کسب و کارهای دیجیتال در آینده نزدیک خبر داد و افزود: پست گیلان بعنوان مهمترین حلقه زنجیره تأمین بعنوان واسط بین تولید کننده و مصرف کننده نقش بسزایی در شکل گیری و فعالیت این پلتفرم محلی خواهد داشت.

در پایان این دیدار مقرر گردید کارگروهی متشکل از کارشناسان دو سازمان نسبت به بررسی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور اجرای برنامه‌های تدوین شده اقدام نمایند.

Share