رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان خبر داد:

پلمب یک کافه گالری در رشت به دلیل تبلیغ رفتارهای نامتعارف

سرهنگ علی حیدرخواه، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان از پلمب یکی از کافه گالری‌های شهرستان رشت به دلیل تبلیغ رفتارهای نامتعارف و اقدامات هنجارشکنانه خبر داد و گفت: پلیس با هرگونه تخلف در صنوف و ترویج رفتارهای هنجارشکنانه برخورد قانونی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ علی حیدرخواه اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، طرح کنترل و نظارت بر اصناف به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

وی در ادامه به دریافت گزارشات مردمی در خصوص تبلیغ رفتارهای نامتعارف و اقدامات هنجارشکنانه در یکی از کافه گالری‌ها در شهرستان رشت و بازدیدها و صدور تذکرات لازم در خصوص رعایت قوانین و مقررات به این واحد صنفی توسط پلیس اشاره کرد و گفت: با توجه به‌عدم رعایت قانون و شئون اسلامی و در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم، این واحد صنفی پلمب و از فعالیت آن جلوگیری شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان از اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر اصناف به صورت مستمر خبر داد و بیان داشت: پلیس با هرگونه تخلف در صنوف و ترویج رفتارهای هنجارشکنانه برخورد قانونی می‌کند.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه متصدی ۳۰ساله واحد صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضائی معرفی شد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share