رئیس پلیس آگاهی پایتخت:

مرد شیطان‌صفت را شناسایی کنید+ عکس

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از شهروندان درخواست کرد که در صورت شناسایی مرد شیطان صفت مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انتشار عکس چهره‌باز متهم برای شناسایی توسط شهروندان خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزئیات پرونده متهم گفت: اسفند ماه سال ۱۴۰۱، رسیدگی به پرونده آزار و اذیت به یک زن جوان در بزرگراه شهید صیاد شیرازی تهران در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: پس از ثبت شکایت زن جوان و تشکیل پرونده در پلیس آگاهی، کارآگاهان راهی صحنه وقوع جرم شده و با تحقیقات میدانی پی بردند که متهم در اتوبان صیاد شیرازی با تهدید، یک زن جوان را به وسیله موتورسیکلت خود ربوده و شاکی پرونده را در حوالی انتهای بزرگراه صیاد شیرازی شمال، بلوار ارتش (ازگل)، هدف آزار و اذیت شیطانی قرار داده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بررسی محل وقوع جرم و تصاویر دوربین‌های مداربسته موجود در محل توانستند تصویر این مرد شیطان صفت را بدست آورند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه چنانچه شهروندان با این شگرد از سوی متهم هدف آزار و اذیت قرار گرفتند برای ثبت شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: با دستور مرجع قضایی، عکس بدون پوشش متهم جهت شناسایی منتشر شده است.

وی از شهروندان خواست: در صورت شناسایی و اطلاع از مخفیگاه این مرد شیطان صفت، موضوع را بلافاصله به شماره تلفن ۵۱۰۵۵۵۱۶ اداره شانزدهم پلیس آگاهی واقع در خیابان وحدت اسلامی گزارش دهند.

Share