تجاوز مرد شیطان‌صفت به زنان در پارک؛

شکارچی زنان، پشت شمشادهای پارک مخفی می‌شد

مردی که با مخفی شدن در پشت شمشادهای پارک‌های غرب تهران به زنان و دختران تنها حمله و آنها را قربانی نقشه شوم خود می‌کرد دستگیر شد.

تجاوز به زنان در خیابان SEX Rape

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از همشهری، چند روز قبل افرادی که برای تفریح به پارکی در غرب تهران رفته بودند، صدای فریادهای دختری جوان را شنیدند که از مردم کمک می‌خواست.
دختر جوان پشت شمشادهای پارک روی زمین افتاده بود و درحالی‌که از وحشت می‌لرزید، مدعی شد که مرد جوانی به وی حمله کرده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده و اموالش را دزدیده است. دختر جوان که زخمی شده بود برای درمان به بیمارستان انتقال یافت و گزارش این حادثه به پلیس اعلام شد. مرد شیطان‌صفت پس از اجرای نقشه شوم خود فراری شده بود و کارآگاهان برای یافتن سرنخی از وی به تحقیق از دختر جوان پرداختند. او گفت: تازه مدرک مهندسی‌ام را گرفته و برای پیدا کردن کار از شهرستان به تهران آمده بودم. در حال عبور از پارکی در غرب تهران بودم که مردی با چاقو به من حمله کرد. او چاقویش را روی گلویم گذاشت و تهدید کرد که اگر صدایم در بیاید مرا می‌کشد. این مرد با تهدید مرا به داخل شمشادها کشاند و با این حال سعی کردم تقلا کنم و خودم را از دست او نجات بدهم اما نشد. حتی در جریان درگیری با او گردنم و ۲ انگشت دستم زخمی شد و مرد بی‌رحم پس از اجرای نقشه شومش، اموالم را دزدید و فرار کرد.
به‌گفته دختر جوان، مرد شیطان‌صفت چهارشانه، قد بلند و با موهایی پرپشت بود.
با شکایت دختر جوان، پرونده در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات کارآگاهان برای دستگیری جوان متجاوز آغاز شد. همچنان که بررسی‌ها ادامه داشت، مردی خفت‌گیر در یکی از پارک‌های غرب پایتخت دستگیر شد.
ماموران در بازرسی از کیف وی، مقداری وسایل سرقتی کشف کردند و به این ترتیب وی به دادسرای ویژه سرقت منتقل شد. پس از انتقال او به دادسرا معلوم شد که مشخصات وی با جوان متجاوزی که چند روز قبل‌تر به دختری جوان در پارک حمله کرده بود مطابقت دارد. در این شرایط متهم آزارگر درمیان چند متهم دیگر قرار گرفت و خانم مهندس (شاکی) پس از حضور در اداره آگاهی او را از میان دیگر متهمان شناسایی کرد و گفت که وی همان مردی است که با تهدید چاقو او را قربانی نقشه سیاهش کرده بود.
اقرار جوان آزارگر دیروز برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران منتقل شد. او که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به سرقت‌های سریالی از زنان اقرار کرد و گفت که یکی از آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
وی مدعی شد: از مدت‌ها قبل به دام شیشه گرفتار شدم. هر زمان که شیشه مصرف می‌کردم حالم بد می‌شد و توهم به سراغم می‌آمد. برای اینکه آرام شوم به پارک می‌رفتم و در توهم شیشه از زنان و دختران تنها که در پارک بودند سرقت می‌کردم.
وی ادامه داد: آن‌ها را تهدید به قتل می‌کردم تا اموال قیمتی‌شان مانند پول، طلا و کارت‌های عابربانک‌هایشان را سرقت کنم. حتی با تهدید رمز کارت‌هایشان را هم می‌گرفتم. متهم ادامه داد: معمولا برای اجرای نقشه‌هایم پشت شمشادها مخفی می‌شدم و به محض شناسایی طعمه‌ای به سراغش می‌رفتم. در یکی از سرقت‌ها، وقتی دیدم دختر جوان وحشت کرده، وسوسه شدم و او را مورد آزار و اذیت قرار دادم.
درحالی‌که متهم مدعی شده تنها به یک نفر تجاوز کرده است اما بررسی‌ها حکایت از این دارد که او افراد دیگری را هم قربانی نقشه سیاهش کرده است. به همین دلیل قربانیان احتمالی می‌توانند برای شکایت و شناسایی متهم به شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران مراجعه کنند و مطمئن باشند که هویت و مشخصات آن‌ها به جهت حفظ آبرویشان محفوظ خواهد ماند.

Share