پلیس از مردم کمک خواست

شیاطین کوئیک سوار را شناسایی کنید

۳ مرد شیطان صفت که سوار بر کوئیک به بهانه مسافرکشی به زورگیری و آزار سیاه مسافران زن و مرد در مرودشت دست می‌زدند، دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت گفت: در تیرماه سال‌جاری چند نفر از شهروندان با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس مراجعه کردند و اظهار داشتند هدف زورگیری قرار گرفته‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و بازجویی از شکات، مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که ۳ نفر با یک کوئیک سوژه‌های خود را تحت عنوان مسافرکش (در محور مواصلاتی شیراز- زرقان و صدرا) سوار کرده و پس‌از انتقال به اطراف مرودشت با تهدید سلاح سرد اموال آنان را سرقت و سپس اقدام به آزار و اذیت می‌کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: مأموران با گشتزنی‌های محسوس و نامحسوس موفق شدند متهمان را که ۳جوان ۲۳، ۲۷ و ۳۵ ساله بودند در حالی که با سواری کوئیک در یکی از خیابان‌های مرودشت در حال تردد بودند شناسایی کرده و با اقدامات فنی و تخصصی آنان را دستگیر و خودرو را نیز توقیف کنند.

سرهنگ زینلی با بیان اینکه متهمان تاکنون به ۸ سرقت به عنف همراه با آزار و اذیت اقرار کردند، گفت: شاکیان در بازجویی اولیه اظهار داشتند که متهمان حدود ۲۰ میلیارد ریال طلا از ما سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در سوابق متهمان اتهامات متعدد از جمله آدم ربایی به عنف، سرقت به عنف همراه با آزار و اذیت و تهدید با سلاح سرد با وسیله نقلیه منجر به وارد نمودن آسیب‌های حیثیتی و جسمی به چشم می‌خورد، گفت: با درخواست مرجع قضایی مبنی بر انتشار تصاویر این متهمان، چنانچه شهروندان از این افراد شاکی هستند برای شناسایی و طرح شکایت به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند.

Share