فرمانده کل ارتش؛

در مورد ذره ذره خاک کشورمان حساس هستیم | لحظه‌ای غفلت نخواهیم کرد

فرمانده کل ارتش گفت: برای ذره ذره خاک کشورمان و به هر آنچه که هر از گاهی در مورد متعلقات جمهوری اسلامی مطرح می‌شود به شدت حساس هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان و معاونان عملیات و اطلاعات ارتش بر ضرورت هوشیاری و حساسیت هر چه بیشتر نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی در حفظ تمامیت ارضی تاکید کرد.

وی گفت: لحظه‌ای در صیانت از مرزها و منافع جمهوری اسلامی که از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین بخش، خاک مقدس ایران است، غفلت نخواهیم کرد و با تمام توان حافظ تمامیت ارضی کشور خواهیم بود.

فرمانده کل ارتش افزود: قبلا هم گفته‌ایم برای ذره ذره خاک کشورمان و به هر آنچه که هر از گاهی در مورد متعلقات جمهوری اسلامی مطرح می‌شود به شدت حساس هستیم.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: آنچه تا کنون موجب سربلندی ایران عزیز شده، اقتدار نشات گرفته از عزم ملی و آمادگی نیروهای مسلح برای حفظ منافع نظام بوده و ماموریت حفظ استقلال و دفاع مقتدرانه از تمامیت ارضی را بر اساس قانون اساسی، اراده ملت و فرماندهی حکیمانه و دوراندیشانه فرمانده معظم کل قوا با تمام توان ادامه خواهیم داد.

Share