جلالی، نماینده مجلس:

خدمات و دستاوردهای دولت رئیسی به سرعت نور است؛ رسانه‌ها از این سرعت جا مانده‌اند

حسین جلالی نماینده مجلس گفت: در حوزه بین‌المللی دستاوردها و حرکت‌ها به سرعت نور است. ارتباطات با عربستان، بحرین، موضوع بریکس، پیمان شانگهای، سواپ انرژی، توافقنامه ۲۰ ساله با روسیه و توافق ۲۵ ساله با چین، حضور در حیاط خلوت آمریکا و … آنقدر سرعت این دستاوردها زیاد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از رویداد۲۴، حسین جلالی نماینده اصولگرای مجلس یازدهم می‌گوید: خدمات و دستاوردهای دولت رئیسی همچون سرعت نور است و حتی رسانه‌ها نیز از این سرعت جا مانده‌اند بنابراین ضعف دولت را فقط همین‌عدم اطلاع‌رسانی قوی خدماتشان می‌دانم.

حسین جلالی نماینده مجلس و رئیس پیشین دفتر مصباح یزدی با اشاره به عملکرد دولت رئیسی و نقاط ضعف این دولت، می‌گوید: مهمترین و بزرگترین ضعف دولت‌عدم اطلاع‌رسانی از خدمات دولت است. دستاوردها و خدمات این دولت خیلی بیش از حد انتظار و تصور است؛ چه در حوزه بین‌المللی و چه در حوزه داخلی.
وی ادامه داد: در حوزه بین‌المللی دستاوردها و حرکت‌ها به سرعت نور است. ارتباطات با عربستان، بحرین، موضوع بریکس، پیمان شانگهای، سواپ انرژی، توافقنامه ۲۰ساله با روسیه و توافق ۲۵ساله با چین، حضور در حیاط خلوت آمریکا و… آنقدر سرعت این دستاوردها زیاد است که رسانه‌ها از همراهی با دولت ناتوان شده‌اند و نمی‌توانند همراه با سرعت دولت، این دستاوردها را پوشش دهند.

جلالی با بیان اینکه در عرصه داخلی نیز خدمات و دستاوردهای دولت قابل شمارش نیست، تصریح کرد: رسانه‌ها زمانی که نمی‌توانند همراه با دولت در عرصه خدمات‌رسانی همراه شوند، خبرها از چشم مردم غافل می‌ماند و حافظه تاریخی هم کوتاه‌مدت است؛ بنابراین دولت باید حوزه اطلاع‌رسانی را قوی‌تر کند و به مردم اعلام کند.

نماینده مجلس می‌گوید: این خدمات برای مردم و نظام است، بنابراین ضعف دولت را فقط همین‌عدم اطلاع‌رسانی قوی خدماتشان می‌دانم و رسانه‌ها و فضای مجازی باید به دولت کمک کنند تا خدمات دولت که خدمات جمهوری اسلامی است، منعکس شود تا مردم امیدوار شوند.

حسین جلالی با تاکید بر اینکه اگر اطلاع‌رسانی شود مردم خوشبین و امیدوار می‌شوند، گفت: ملتی که خوشحال و امیدوار است طبیعتا در انتخابات شرکت می‌کند، اما اگر از خدمات اطلاع نداشته باشند احساس ناامیدی می‌کنند وفکر می‌کنند سیاه‌نمایی می‌شود.

Share